Hakutulokset

1. N

Muita pienen (kooltaan) vauvan äitejä? Tai jolla lapsi on/oli vauvana kirppu...

eikä vieläkään olla mitään jättejä minä 160 ja mies 176. Et lapsistakaan ei varmaan tuu kovin isoja :D Tähän oli vaan pakko vastata, ku täälläkin me vanhemmat ollaan just ton mittasia ja syntymämitatki ollu 3300g/50cm ja 3200g/50cm meillä, ni niin vaan saatiin iso tyttö: syntyessään 3995g...
  2. N

1-vuotias ja risaiset yöt

Moikka, en nyt muuten oikeen osaa sanoa mitään, paitsi et voimia ja ootteks antanu öiks särkylääkettä kert poskihampaita tekee?
  3. N

RASKAUS JA UMPILISÄKKEEN LEIKKAUS

Joo tääl kans umppari leikattiin rv 23+6. Vauva voi koko sairaalassa ajan hienosti, eikä suppareta ollu yhtään. Mä olin kyl tajuttoman kipee, ku oli kerenny osaks jo puhkeemaan ja valutti märkää ja särkylääkkeenä Panadol :kieh: Mut lopulta toivuin ja terve vauva syntyi käynnistyksellä rv 42+1.
  4. N

Te jotka kokeneet keskenmenon, oliko raskaus oireeton?

Niin on erilaiset keskenmenotkin kaikilla, että ei voi tietää mikä merkkaa mitäkin. Mulla alko lievä pahoinvointi viikolla 6 ja viikolla 7+6 nousi kova kuume ja raskausoireet oli tauolla. Sit joskus 9. viikolla pahoinvointi paheni ihan järkyks, kunnes viikolla 12 helpotti melkeen kokonaan...
  5. N

Profylac+käyttöapua!

Kiitos paljon, olipas hyvä ehdotus!!! Kannatti kysyä viisaammilta =)
  6. N

Profylac+käyttöapua!

Kiitos vastauksesta. Meil on aikasemmin ollu Nutrilon Comfort-jauhe(ennen Tutteli Omneo) käytössä ja siin toimin just niin ku säkin suunnilleen, mut senhän saiki sekottaa suoraan siihen n. 37 asteiseen veteen, mutta tätä ei saisi ja nyt ku oon kokeillu, ni ei ees sekotu kunnolla, jos ei oo...
  7. N

Profylac+käyttöapua!

Hei! 3,5kk tytölläni epäillään maitoallergiaa ja nyt kokeilussa Profylac korvike(imetystä ei enää ollenkaan). Vaikuttaa vaan tosi hankalalta käyttö, kun pitää ensin keittää, sitten jäähdyttää 70 asteeseen, sekoittaa jauhe sinne ja sitte vielä jäähdyttää 37 asteiseks!!!???? Tekeekö ihmiset...

Yhteistyössä