Hakutulokset

1. A

Kätilökammo:(

Jaa kätilökammoako onkin useammillakin :) luulin että olen itse niin herkkä tai jotain. en pelkää kipua enkä mitään muutakaan, mutta kätilöitä ja lääkäreitä ja muita pelkään. ihan hirveästi oikeastaan. juttelen siitä ihanan neuvolatätini (hän on entinen kätilö) kanssa ja menen pelkopolillekin...
  2. A

kuinka muilla?

edelleen kerronpas että ensimmäisest lapsestani jouduin vuodelepoon ja sairaalaan, koskapa kivuttomat supistukset olivat aukoneet, pehmentäneet ja lyhentäneet alakerran paikat. tämä rv 32. ihan pelkkiä kovetussupistuksia olivat. kiristyksen tunne niihin liittyi ja vähän sattui jos niiden aikana...
  3. A

OYS:issä pelkopolia?

J.J. mies.
  4. A

voi että en kyllä muista, sori vaan :( ehdin odotukseni aikana näkemään niin monta lääkäriä, että ei ole jäänyt mieleen tämän nimi. vähän tässä mietiskelen, että kehtaisko näin netissä sanoa yhden nimen, jota inhosin ja joka jäi hyyyyvin selvästi mieleen koska oli niin... inhosin oikein...
  5. A

Aadaliina: sori selitin epäselvästi, siis ei tehty sektiota. tarkoitin että kävin pelkopolilla. no voisin kyllä mainita sen, että se lääkäri itse kysäisi, että olenko minä ajatellut että haluan sektion pelkoni takia. hän siis EI EHDOTTANUT, en tarkoita sitä, vaan kysyi olinko itse sitä...
  6. A

kun synnytyspelko on niin voimakas että siitä ei uskalla

voisitko kokeilla kirjoittamista aluksi? harjoittelisit pelkosi pukemista sanoiksi. voisit kirjoitella itseksesi tai sitten tänne palstalle, ja jos sitten tuntuisi, niin voisit antaa miehesi tai terkkasi tai jonkun muun turvallisen ihmisen lukea ajatuksesi. kunhan pääsisit käsittelemään asiaa...
  7. A

itse kävin. automaattisesti tapahtui niin että juttelin äitipolilla kätilön kanssa, joka otti myös pissanäytteen ja ottikohan noita muitakin vakiolukuja... sitten lääkärille, joka jutteli ja teki sisätutkimuksen ja ultrasi.
  8. A

Minäkin olen SYNNYTTÄNYT

heh tuo oli hyvä :laugh: eikä sellaset vietä vuosittain syntymäpäivää vaan leikkautumispäivää... :laugh:
  9. A

Kohdunsuu auki?

millä viikoilla olet? supisteleeko? laittoiko lääkäri sinut sairaslomalle tai vuodelepoon? sanottiinko mitään kohdunkaulan pituudesta tai laskeutumisesta? nämä vaikuttavat myös paljon. toki hyvin erilaisilla tavoilla voi mennä vaikka tilanne olisi miten. itselläni oli viime raskaudessa sama.
  10. A

Minäkin olen SYNNYTTÄNYT

naisilla näyttää minustakin olevan tapana "kilpailla" ja "kehuskella" synnytyksillään; mitä pidempi ja tuskallisempi, sen oikeampi. kun yksi kertoo 8-tuntisesta synnytyksestään, toinen tulee kertomaan 15-tuntisestaan, johon taas kolmas että ei tuo vielä mitään, minä synnytin 30 tuntia! ja aina...

Yhteistyössä