Hakutulokset

1. A

Rintojen ripustusleikkausta

Elikkäs, onko kokemuksia kelan korvaamasta ripustusleikkauksesta?Yks tutun tuttu päässy sellaseen, tosin liian suurista rinnoista aiheutuneiden selkävaivojen vuoksi. Itsellä taas viimeisen 2n vuoden aikana paino tippunu yht. 35 kg(tippui ekan vuoden aikana ~30kg) ja rinnoista jäi jäljelle vain...
  2. A

Kohtutulehdus Raskausaikana

Onko kellään kokemusta ko. aiheesta?? Mitä riskejä saattaa koitua tästä kohtutulehduksesta?? Oon nyt rv 23+5, ja viimesellä neuvolakäynnillä sitt heräs epäily tämmöisestä..Oireena on hirvee paine alamahassa :( Se nyt selviää ens kuun neukkarin lääkäriajalla, tietty jos tulee jotain kipuja...
  3. A

vatsan palautuminen

:hug:
  4. A

Roikkuva maha

:'( :'( :'( :'( :'( aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhh
  5. A

Roikkuva maha

Onko enää mitään mahiksia saada mahasta kiinteää, ei niin roikkuvaa enää lapsen saannin jälkeen ?? Eikoinen 4kk ja paino tippunu parikytä kiloa jo ennen esikoista, ja tippu ihan hyvin synnytyksen jälkeenki nyt tosin todettu uusi raskaus, että se hidastaa tahtia ;) Mutta tän seuraavan peipposen...
  6. A

ekat vellit :)

minkä ikäsenä ootte ruvennu antaa velliä (tms,) maidon lisäks ?? Tääl 2,5 kk typykkä vetää 120-160 ml korviketta aina kerrallaan, joskus jopa 200ml jos nukkumaanmeno venähtää useampaan tuntiin... Elikkäs koska kannattas alkaa kokeilla noita vellejä sun muita?? Yöt kyllä nukkuu tosi hyvin, herää...
  7. A

profiilikuva

jep... :hug:
  8. A

profiilikuva

Mite saan ton profiilikuvan näkyviin????? =)
  9. A

Kuiva,hilseilevä iho

kokeiltiin noita öljyjä, ja kyllä ne vaan kummasti autto :) Riitti ihan toi kylpyöljy, koklasin kyllä tota suoraan iholle laitettavaakin
  10. A

Kuiva,hilseilevä iho

:hug: :hug: :hug:
  11. A

Kuiva,hilseilevä iho

Niin, sairaalassa sanottiin että se tukkii vauvan ihohuokosia tms.?
  12. A

Kuiva,hilseilevä iho

Kiitti, täytyy heti kokeilla!! :)
  13. A

Kuiva,hilseilevä iho

Vinkkiä kaipaisin viikon vanhan vauvani ihonhoitoon, hilseilee a lohkeilee kunnon paloja, varsinkin vaatteita vaihtaessa huomaa..Kylvyssä ollut nyt 2x viikon aikana, sairaalassa ei kauheesti suositeltu kylpyöljyä niin se on jäänyt kokeilematta-Rasvailtu on joka välissä (erisan perusvoiteella)...
  14. A

Näytettiinkö se tänään?

se video on kaiy poistettu , en ainaskaan löydä mistään
  15. A

Vastasyntyneen kuljettaminen

eiköhän jokainen tiedä oman vointinsa mukaan!!elin monta vuotta siinä tiedossa/luulossa että mulle ei ikinä tätä onnee suoda, niin että ihan varmasti reippailen jos siltä tuntuu
  16. A

se meni nyt jotenki hassusti toi teksti mutt eniveis.. :D
  17. A

hmm..?
  18. A

hyviä pointteja !!
  19. A

Niin voit olla ihan oikeessa...Mä vaan ku jään mietisekelee, nii suattaapi olla että löyän itteni miettimästä vielä ens kesänä.Tottakai vauvan jaksamisen mukaan mennään, eikä mulla tule kyllä mieleen mitään miksi ei jaksais matkustaakkin, oon vaan kuullu niin monenmoista versioo just näin...

Yhteistyössä