Hakutulokset

  1. U

    Opettajan ammatti

    Olen nyt kaksi kertaa törmännyt sattumalta entiseen yläasteen opettajaani, molemmat kerrat olivat "anniskelualueella" -ensimmäinen eräällä tanssilavalla ja toinen paikallisessa baarissa. Molemmilla kerroilla olemme iloisesti moikanneet ja jutelleetkin muutaman sanan. Mutta kun esittelin hänet...
  2. U

    Rintojen pienennys/kohotus

    Onko teillä kokemuksia rintojen pienennys- / kohotusleikkauksesta? Millainen operaatio ja kauanko kestää toipua? Olen myös kuullut, että lääkäriltä voisi saada lähetteen tmv. ko operaatioon hyvillä syillä, mutta mille lääkärille pitäisi mennä -omalle kunnanlääkärille vai?
  3. U

    Allergisen vauvan ruoka

    Auttakaahan ensikertalaista: mitkä ovat erityisen allergisoivia ruokia ja mitä taas kannattaisi kokeilla syöttää? Meidän esikoisella 5kk on maitoallergia ja tuntuu, ettei perunakaan sovi. Olen antanut maissi-, persikka- ja päärynäsoseita, jotka tuntuu sopivan =)
  4. U

    Sukulaistytön kyläily

    17-v. sukulaistyttöni oli meillä viikon kestävällä vierailulla. Äitinsä oli antanut rahaa mukaan hurjat 45?! Heräsi väkisinkin kysymys, että oltiinko ajateltu, että minä kustannan kaiken vai että ei tehtäisi yhtään mitään koko viikon aikana!?!?!?! En kehdannut pitää tyttöä neljän seinän...

Yhteistyössä