Hakutulokset

  1. M

    mitä teet työksesi? tai olet ammatiltasi?

    Kokki kotiäitinä. Ilman ammattia käsittääkseni voi tehdä varastohommia, siivoushommia, muuttotöitä, jotain myyntitöitä esim puh liikkeissä kai koulutetaan hommiin...
  2. M

    Mitä vauvalle kotiin?

    Vaatteista sen verran että 50cm ei kannata kovin paljon ostella, mulla jäi kaikki käyttämättä. Itse olen tykännyt käyttää kietaisubodeja, mieluummin sellaisia joissa on nepparit eikä narut, ne on helppo laittaa päälle. Ei tarvitse pään yli pujotella, varsinkin kun itse olin alkupäivinä todella...
  3. M

    Mitä vauvalle kotiin?

    Minä hommasin pinnasängyn, jolla ei sinänsä ois ollu niin kiirettä koska vauva (nyt 7vk) nukkui ensimmäisen kk vaunun kopassa. Viihtyi kai siinä paremmin kun se oli pienempi - turvallisen tuntuinen. Sitterilläkään ei olis ollu kiirettä, siinä saa olla noin kolmiviikkoisesta lähtien. Siinä...
  4. M

    Täydellinen onnistuminen, pitää jakaa...

    Ihanaa =) kiva että jotku jaksaa! :p nam
  5. M

    Elatustuki

    Joudun kuulemma hakemaan tulevat elarit ulosoton kautta. Laskettu aika tässä lähenee eikä jaksais keskittyä tällaisiinkin asioihin... Lähteekö maksut tulemaan sitten jotenkin viiveellä, eli onko käsittelyajat tms. hirveän pitkät? Kellään kokemuksia? :/
  6. M

    Millasia vaatteita pienelle päälle kotiin tullessa?

    Siis laitokselta kotiin, näin syys-elokuun kieppeillä? Mitä teillä on ollut? Ajattelin bodyä, velour-pukua, välikausipukua + tumput ja lakki, onkohan riittävästi vaatetta? Ja autoon joku viltti mukaan.
  7. M

    mitä "hullujakin"odotusajan mielitekoja?

    Mehujäätelö, jäätelö, liharuoat ja juusto (joka kyllä närästää) :p
  8. M

    Pinnasängyn patja

    Veljen vaimo näytti viimeksi pesevän patjaansa kun oli tullut pissavahinko. Ko. patja oli jotain perusmallia, vaahtomuovia. Petari kävis mullakin järkeen. Mistä olette omianne ostaneet?
  9. M

    Pinnasängyn patja

    Mistä kannattaisi pääkaupunkiseudulla ostaa? Suht edullinen ja pestävä. Millaisia olette hyväksi havainneet? Kiitos :flower:
  10. M

    Luottotiedoista

    Googleta minun luottotietoni, saat ostaa sen suomen asiakastiedoista, hinta vähän vajaa 7?.
  11. M

    Mutakakku

    Sellaiseen pieneen noin 30cm halkaisijaltaan vuokaan olen kotona tehnyt. Noin 4-5 munan ohjeella.
  12. M

    Mitä lahjaksi 15v pojalle?

    Rahaa B)
  13. M

    Minkä ikäisenä isälle yöksi?

    Etenkin "Palmikkoinen" huojensit mieltäni :flower: tulen varmasti pysymään asiassa lujana. Miehen asiat näyttävät menevän vain pahempaan suuntaan, sai jo toisenkin naisen raskaaksi mutta hänelle tuli keskenmeno. Alan pikkuhiljaa epäillä miehen mielen terveyttä, kauhulla seuraan sivusta ja...
  14. M

    Minkä ikäisenä isälle yöksi?

    Tällä isällä on jo kaksi teini-ikäistä poikaa, joiden äidistä hän on eronnut lasten ollessa aika pieniä... lapset olivat silloin alusta alkaen isällään säännöllisesti. Tämä vissiin syynä siihen että haluaa heti tulevaakin lasta yökylään. Toisaalta ymmärrän hänen kantansakin, mutta en vaan saa...
  15. M

    Minkä ikäisenä isälle yöksi?

    Lapsi sai alkunsa lyhyestä suhteesta jonka aikana kävi erittäin selväksi ettemme ole "toisillemme luotuja". Olen viimeisellä kolmanneksella raskaana, ja alusta asti olemme riidelleet kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Tuleva isä (monen "edes takas" päätöksen jälkeen) on nyt halukas...

Yhteistyössä