Hakutulokset

  1. H

    Yasmin ja tiputtelu, kellään?

    Maaliskuusta olen syönyt Yasmin-pillereitä, vissiin viides laatta menossa.. Nyt keskellä kiertoa taas selvä oviskipu muutaman päivän, tuhruttaa ja kirkasta vertakin hiukka. Onko normaalia? Loppuuko joskus vai eikö noi käy vaan mulle? Ihan älyttömältä tuntuu et ovuloisin edelleen.. Ja tuo tuhru...
  2. H

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Liliannen jutut varsinkin on aivan kuin mun suusta! NinniNuppunen, mun haaveissa olisi aloittaa yritys vuodenvaihteessa, jos mies heltyy... Nenny, mäkin odotan joka viikko Kätilöt -ohjelmaa ja just sairaalasta etsin kaikki synnytys/vauva -jutut. Vauvalehtiä hotkin :ashamed: Eli esittäydyn...
  3. H

    Mustavalkoisia kuvia Ixus40:llä?

    Mulla ei ole käyttöohjetta, enkä millään löydä kamerasta tota toimintoa. Osaatko neuvoa miten sen saa?
  4. H

    Onkos täällä pörräämässä -78 syntyneitä?

    :wave: Pyöreitä tuli täyteen tammikuussa :wave: Ei ole oikein ehtinyt kriiseilemään, ehkä sitten kun tulee 40 mittariin ;)
  5. H

    Neelialle toinen nimi?

    Kuulostaako tyhmälle jos -lia loppuisen toinen nimi loppuu myös -lia? Esim. Neelia Vanilia... Neelia Amelia... Mulla näköjään mieltymys -lia loppuisiin nimiin. Muitakin saa ehdotella, kiitos! :wave:
  6. H

    Muita kolmosten odottajia...?

    Mun kaveri sai aikoinaan samalla viikolla tyttären ja nyt hän on terve 3v. Mä olen aina haaveillut kaksosista (kolmosista en ole osannut unelmoidakaan), mutta meillä nämä saadaan yksitellen. Nyt kolmas tulossa rv30+0 seurailen innolla sun kuulumisia. :flower:
  7. H

    Kohdunsuu kahdelle sormelle auki rv30

    Takana yksi alatiesynnytys, muuten ilmeisesti kaikki hyvin. Ei supistuksia tms. Onko tuo normaali? Olen kuullut muutamasta sentistä auki, mutta tuohan on jo sitten 3-4cm. Kokemuksia? Siis onko ihan tavanomaista ja onko vauva odotellut lähelle l.a:ta?
  8. H

    Huimausta usein, KOKEMUKSIA?

    ja luin jostain, että alkuraskaudesta verenpaine voi laskea aluksi. Ja verihän keskittyykin aikalailla kohtuun, kun rakennustyömaa on raskauden alkaessa vauhdissa.
  9. H

    Neela,mitä pidätte...

    Aika kiva! Itse olen miettinyt antaa seuraavalle (jos tulee seuraava ja jos on tyttö :D ) Neelia. Tiedän muuten yhden pikku tytön, jonka nimi on Seela.
  10. H

    Ohjetta pinaattilettuihin?

    tekeekö kukaan itse? olisin kiitollinen ohjeesta.
  11. H

    Ketkä syntyneet 1978?

    Tammikuu!

Yhteistyössä