Hakutulokset

  1. M

    missä juttu siitä pettäjä miehestä??

    Siis se juttu missä se äijä lähti uimahalliin,mutta ei sitten ollukkaan siellä hallilla..
  2. M

    Nyt kaikki keittiö immeiset..haluan hyvän ohjeen sitruuna muffinsseille!!

    Tekis himona mieli sitruunan makuisia muffinsseja.. sattumalta löysin kaapista sitruuna mehua(siinä sitruunan mallisessa pullossa) jaaattelin että niitä leivon tytön synttäreille.. mutta ei ole hyvää ohjetta tai siis ohjetta ollenkaan :(
  3. M

    Voi Hitto kun.. P.. anettas.. jä nää on krapula juttuja ;)

    Siis ihan kauhee munan himo.. sitä nää krapulat tietää.. Koitin jo ehottaa ukolle että se tulisi päiväkahveille,muta ei se kerkee :'(
  4. M

    mistä voi tarkistaa sivuhistorian?

    Siis jos joku on tyhjänny sen siitä sivuhistoria palkista niin mistä muualta se löytyy?? Ihmettelen vaan että miksi se on pitäny tyhjentää.. kiinnostas tarkastella että mitä tuhmuuksia täällä on tehty,kun mamma ei ole ollut kotona :)
  5. M

    Huh.. tein tänään pojan synttärikakun..elämäni ekan kerran käytin marsipaania :)

    No joo hommaa oli ja nyt tuntuu että en enää ikinä tee kakkuja kun oon yksin noitten täystuhojen kanssa.. Yllättävän helppoa oli käsitellä se marsipaani. nyt hellin itseäni kaljalla =)
  6. M

    kiva loru mummosta mummolle?

    Oon koittanut etsiä netistä mummolle lorua korttiin,mutta en ole löytänyt.. oisko jollain sellaista? Kiitos jo etukäteen :)
  7. M

    Missä se aerobic video niistä pojista?

    Koetin sitä etsiä mutta en löytänyt.. voisko joku nostaa sen mulle? Kiittti =)
  8. M

    Rahasta-riitaa?

    Tuleeko teille? Ja onko kellään sellasta tilannetta että itte olisi esim. varakkaasta perheestä ja mies ei nyt niiin varakkaasta.. ei tarkotus kehua mutta meillä tällänen tilanne ja me miehen kanssa tienataan suht hyvin, lapsilisät menevät lasten tileille ja mies nuukailee joka asiassa kun on...
  9. M

    hyviä tatska liikkeitä..

    Joo ja mielellään pääkaupunkiseudulta... Nyt oon päättänyt mennä ottamaan toisen kuvan,mutta hyvä liike puuttuu. =)
  10. M

    kuukautisten aikana??

    Harrastetaanko teillä seksiä kuukautisten aikana? Meillä ei yleensä.. mies ei voi sietää.Mutta jos sille kauheet himot iskee,niin sitten sitä ei pidättele mikään =)

Yhteistyössä