Hakutulokset

  1. matami-mimmi

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Me vaihdettiin jo viime keväänä tavalliseen jatkettavaan lasten sänkyyn. Yöt sujuivat siitä lähtien paremmin. Jossain vaiheessa oli haasteena illalla sängystä nouseminen mutta sekin vaihe meni nopeasti ohi. :)
  2. matami-mimmi

    Helmikuun hurmaajat 2010

    :wave: Heippa pitkästä aikaa! Nukkumisesta Yöunille meillä mennään noin klo 20 -20.30 ja aamulla heräillään nklo 6.30-7 eli yöunia tulee noin 10h keskimäärin ja päiväunia tyttö nukkuu 1.5 -2 tuntiin. Hoidossa nukkuu vaunuissa ulkona ja kotona sisällä päiväunet. Kova ero noissa meidän...
  3. matami-mimmi

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Heippa täältäkin pitkästä aikaa! Puhetta ei tule vieläkään juurikaan. Muutamat sanat ja nyt yrittää toistaa kaikkia sanoja....usein ne kuitenkin kuulostaa äidin korvaan samalta :D Mutta jännä, ettei sano esim. kello vaan sanoo tik tak- kai sen joku mummo on opettanut ;) Ja heppa-sanaa ei...
  4. matami-mimmi

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Nappi87 Meillä esikoisella oli ns. "jojo"kivekset, eli välillä oli laskeutuneet ja välillä taas pomppasit piiloon. Kävimme lääkärillä niitä myös näyttämässä ja se sanoi ettei niille yleensä tehdä ennen 5v mitään. Ja jos ne vielä silloin eivät ole laskeutuneet niin sitten tehdään joku pikku...
  5. matami-mimmi

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Paljon onnea Pähkämön perheelle!! :flower: :heart: Tässähän meinaa tulla vauvakuumetta, kun miettii pientä tuhisijaa.. :whistle:
  6. matami-mimmi

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Hauskaa (tulevaa) juhannusta kaikille! :) Meillä oli myös pottalakko, mutta nyt taas tyttö pyytää useimmiten potalle. IkuisuusTuleepa teidän tytöllä hienosti jo sanoja ja lauseita. :) Meillä ei ehditä puhumaan, juostaan vain ja KIIVETÄÄN. Miten minusta tuntuu,että joka kerta kirjoitan...
  7. matami-mimmi

    Helmikuun hurmaajat 2010

    :wave: Heippa! Vieläkö muistatte? :D Töihin paluun jälkeen ( tammikuussahan minä töihin menin ) eivät tunnit riitä vuorokaudessa. Ei sillä, minä tykkään käydä töissä ja lapset viihtyvät oikein hyvin hoidossa, mutta sitten ei tahdo jäädä aikaa enää näille kirjoitteluille. Olen kyllä käynyt...
  8. matami-mimmi

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Kiitos ikuisuus uudesta ketjusta! :flower: :) 8.2 ja tyttö mukana edelleen yritetään pysyä :) Onnittelut kaikille 1-vuotiaille!! :) :flower: Minäkään en pitkään aikaan ehtinyt kirjoittaa edelliseen ketjuun, päivät ja viikot vierähtävät kovin nopeasti. Töiden jälkeen sitä touhutaan...
  9. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Heippa!:wave: Meillä hoito on alkanut hyvin, molemmat lapset viihtyvät kivasti, hoitaja on mukava, hoitokaverit samanikäisiä ja hoitopaikan ympäristö kiva. Hyvällä mielellä olen töihin lähtenyt aamuisin, eikä itkuja ole tullut. :) Tosin, kolmatta viikkoa olemme kovassa flunssassa ja lapset...
  10. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Tehilla ja pähkämö Onnea onnea onnea :) :heart::heart::flower::flower: Sarina :hug: Voi miten ikäviä uutisia. Ja noin äkkiä kaikki kävi :'( Oikein kovasti voimia teille! Latvasta varmaan laho, ja tämä räkätautikaan ei helpota asiaa. Anteeksi jo kirjoitan samoja asioita toistamiseen :D...
  11. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille! :) Vuosi vaihdettiin kotona, rauhallisesti. Tyttö ei raketeista ollut moksiskaan, ei tainnut edes tajuta mitään outoa :D Ikkunasta katseltiin alkuillasta parit valot&rätinät, hihkui vain sylissä ja koputteli ikkunaan :) Yön nukkui normaalisti eikä herännyt...
  12. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Mervi-elina Tottakai sinä meidän kanssa samassa ketjussa olet, siirrytään sitten yhdessä tuonne taaperoihin :) :hug: Tehilla Voimia sinne arjen keskelle! : /:hug: Minäkin olen antanut maustamatonta joqurttia, välillä hedelmäsoseen kanssa, välillä otan pakastimesta mustikoita tms...
  13. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Ja uutena villityksenä meillä on kiipeäminen:kieh: Portaisiin se portti jo laitettiinkin, mutta nyt sitten kiivetään sohvalle, jakkaralle...minne vain se jalka ylettääkin. Ja siirtää laatikoita ikään kuin portaaksi, että ylettää jonnekin korkeammalle. Seisoo sitten siellä laatikon päällä...
  14. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Mitäs on vuoden vaihteen suunnitelmia? :) Me olemme kotona, tuttava pariskunta lapsineen tulevat ehkä meille. Vähän raketteja ja ruokaa, yhdessä oloa. Esikoinen pelkää edelleen vähän raketteja, suosimme patoja vaikka paukkuuhan sitten tuolla naapurustossa vaikka maalla asummekin. Täytyy...
  15. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Synnyin vuosi sitten - kauan kauan sitten! Maitohetkiä satamäärin, aina meni jotain väärin, kaiken nurinkurin käänsin ja itkuakin väänsin. Mutt' tuskin nuhteita mä sain vaan suukkoja kiloittain. Hassut temput, hullut temput monenlaiset kenkuttelut toistuu päivittäin ja hyväilyt ja...
  16. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Mervi-elina Voi miten kurjaa! Tuo pienten oksentaminen on niin ilkeää.:'( Pikaisia paranemisia teille ja onnittelut valtterille!! =):flower: "Vanhan kansan" vinkkejä vatsatautiin: Osmosalia parempi olisi kuulema tarjota vichy&jaffa coctail. Niin pienelle kuin aikuiselle. Tosin kestää pöydällä...
  17. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Hip hei, hengissä selvitty joulun yli :D Ällövaroitus :whistle:Itse sairastuin jo jouluviikolla kamalaan ripuliin, joka kesti aina eiliseen asti. Mikään ei oikein maistunut, tosin jouluruokia en malttanut olla syömättä vaikka seurauksen tiesin varsin hyvin. :x Mitään muuta oiretta ei ollut kuin...
  18. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Toivottelen minäkin kaikille Oikein leppoisaa ja kiireetöntä joulun aikaa! :)
  19. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Meillä on "harjoiteltu" hoitoa, tyttö on ollut mummolla tunnin pari muutaman kerran. Hyvin on sujunut, toki sitten heti haluaa syliin kun tulen paikalle ja sylistä ei lähde pois. :) <3 Työt alkaa tammikuussa ja ehdimme onneksi rauhassa tutustua uuteen hoitopaikkaan ja hoitajaan. Minä vien lapset...
  20. matami-mimmi

    Helmivauvat 2010

    Tytöllä on joku kiukkukausi ( kausi toivon mukaan ) menossa. En tarkoita rumasti, mutta sellainen vit&%¤mainen virnistys naamalla kitisee ja kiljuu koko ajan. :D Ei siis tiedä itkisikö vai nauraisi.|O Kai sinne suuhun on viimein lisää hampaita tulossa, vähemmästäkin kiukuttaa. Mutta kun tuo...

Yhteistyössä