Hakutulokset

  1. T

    Uusia ystäviä Helsinki- Vantaa?

    Hei! Olen 34v kahden tytön -09 ja -11 kotiäiti ja Helsingissä asustellaan. Olen myös sellainen tavallinen tallaaja- luonteinen ja elämästä, asioista, ilmiöistä ja tunnelmista nauttija. En tuhlaa aikaani pintaliitojuttuihin ja harrastuksiakaan ei nyt juuri ole, enkä koskaan myöskään ole ollut...
  2. T

    Ystäviä ja leikkiseuraa Helsingistä (keskusta/etelä)

    Heips! Pistin sulle yv:tä
  3. T

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Laitoin viestin
  4. T

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Olen tuolta 30-40 v äitien puolelta, (tänne siis vähän yli-ikäinen) 34v kahden tytön (3v ja 9kk ) äiti. Helsinkiin (Taka-Töölö) muutettiin miehen työn perässä viime kesänä ja täällä ennestään ei oikein tuttuja ole, tai muutama on mutta elämä heillä eri vaiheessa. Kaikki muu perheestäni ja myös...
  5. T

    Äippäseuraa Helsingistä

    Täällä 9kk ja 3v tyttöjen vm-77 äiti Töölöstä myös uusia kavereita etsimässä
  6. T

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle? (aloitus löytyy 20-30-v. osiosta)

    Hyvä idea! Itse olen 34v kahden tytön (3v ja 9kk) kotiäiti Helsingistä (viime kesänä muuttanut tänne eikä tukiverkkoa todellakaan ole ehtinyt tulla ) ja erittäin tervetullutta on juuri tämän tapainen porukan kokoaminen, siis että saa jakaa lapsi-asioita mutta myös ehdottomasti muitakin...
  7. T

    Fb-ryhmä uusia ystäviä etsiville äideille

    Facebookissa siis ryhmä kaikille äideille ympäri Suomen, jotka etsivät uusia tuttavuuksia, ystäviä tai vaikkapa vaan juttuseuraa. Pyydä liittyä ryhmään, löytyy nimellä "Äidit vailla ystävää"
  8. T

    Fb-ryhmä uusia ystäviä etsiville äideille

    Facebookissa siis ryhmä kaikille äideille ympäri Suomen, jotka etsivät uusia tuttavuuksia, ystäviä tai vaikkapa vaan juttuseuraa. Pyydä liittyä ryhmään, löytyy nimellä "Äidit vailla ystävää"
  9. T

    PK-seudulta mammaseuraa (oma sijainti: Helsinki / Pakila)

    Moi! Täällä kesällä Helsinkiin muuttanut kahden tytön 01/09 ja 06/11 äiti Helsingistä myös kaipailisi kovasti uusia tuttavia, päiviin vähän piristystä,kahvittelua,puistoilua yms.
  10. T

    Onko kukaan teistä ollut Partylite-kutsujen emäntänä?

    Itse en ole ollut muilla vastaavilla kutsuilla joten en osaa sanoa, onko touhu samanlaista, kaiketi kuitenkin näin on.Olen ollut siis PartyLite emäntänä, kun siskoni on esittelijä/konsultti ja voin kertoa ettei emäntänä olo ole muuta kuin mukavaa. Kutsut ihmisiä kylään (ystävät, sukulaiset...
  11. T

    Helsinki!!!

    Täällä juuri Helsinkiin Pirkanmaalta miehen työn perässä muuttanut äiti vm-77 kovasti kaipailee uusia tuttavuuksia Helsinki-Espoo- Vantaa alueilta.Meidän tytöt ovat tammikuussa -09 ja kesäkuussa -11 syntyneet. Kotona olen ja päiviin olisi mukava saada piristystä vaikka kahvittelun, puistoilun...
  12. T

    Löytyykö muita äitejä vm-77?

    Juu täällä myös vm-77 äiti, tytöt tammikuu -09 ja kesäkuu -11. Juuri kesällä -11 Helsinkiin muutettiin miehen työn perässä ja nyt uudet tuttavuudet olis tervetulleita!
  13. T

    Lastenvaatteita kirppikseltä vai uutena kaupasta?

    Ostatteko lapsellenne vaatteet aina uutena vai mieluummin kirppikseltä? Ihan mielenkiinnosta kyselen,kun itse olen tehnyt aivan loistavia löytöjä kirpparilta nyt 1v 2kk ikäiselle lapselleni,nykyään ja ihan pikkuvauvasta lähtien. Voin sanoa että suurin osa vaatteista on kirppikseltä hankittuja...
  14. T

    kertokaahan kivoja poikien nimiä

    Aapeli,Aukusti,Viljami,Lenni,Totti
  15. T

    Puhelinterroriako?

    Mulle on viikon ajan joka päivä ja muutaman kerran päivässä tullu puhelu mulle oudosta numerosta.En ole vastannu enkä takas soittanu,kun aloin vähän epäillä tota numeroo.Ei löytyny numerotiedustelusta numeron haltijaa.Suomen suuntanumero näyttäis olevan,mut epäilys on että tää ois sellanen...
  16. T

    Mitä mieltä Halloweenistä olette?

    Siis onko jossain tämänkin tapa jo käytössä että karkkia kerjätään?Oon luullu että vaan toi pukeutumisjuttu ja kurpitsat
  17. T

    Mitä mieltä Halloweenistä olette?

    Eli ihan kiinnostais tietää että mikä on kantanne tähän Ameriikoista tulleeseen melko kaupalliseen krääsän kanssa hippalointiin? Suomihan on maailman toiseksi amerikkalaisin maa USA:n jälkeen!Olen aina kuitenkin ihmetellyt että miksi kummassa tänne on kaikki mahdolliset amerikkalaiset...
  18. T

    9-10 kk vauvasi yöunet?

    Meillä kohta 10kk ikäinen esikoistyttö on nukkunut täysiä öitä syömättä ja pahemmin muutenkaan heräilemättä jo tosta 5-6kk ikäisestä alkaen.Nukkumaan vaihtelevasti (riippuu mm. miten nukkunut päikkäreitä) n.20.30-22.00 ja herää samoiten vaihtelevasti sitten n.7.00-9.00.Itselle tää on tietty...
  19. T

    koska potalle opettelu??

    Meillä tyttö kohta 9kk ja parin viikon ajan nyt kokeiltu pottailua ja menestyksekkäästi.Heti ensimmäisellä kerralla pottaan tuli pisut ja jo toisella kerran kakat.Kovasti kehuttiin ja yhdessä tuotoksia ihmeteltiin.Ja aina syömisien ja heräämisien jälkeen potalle istutaan.Tytön olen välillä...
  20. T

    hämeenkyrö/kyröskoski

    Täällä kyröskoskelainen vm-77 yhden lapsen äiti myös uusia tuttavuuksia vailla.Laittelin sulle yv:tä

Yhteistyössä