Hakutulokset

  1. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Zuh: minut saa poistaa listasta. Kovasti mielellään olisin teidän kanssa juttua jatkanut. Näin tälläkertaa randa yksin ja surullisena
  2. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    millie :hug: toivottavasti kaikki on hyvin. Aamusta asti on vuotanut vähän ruskeeta verta(?) tai siis jotain valuvampaa kuin tuhru. :( Tissitkään ei oo enää niin kipeet. Tänään on onneksi se ultra. Näkee onko siellä ketään. Nyt kyllä vahvasti tuntuu että ei siellä ketään oo. :'( Tulen...
  3. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Se on sitten juhannus takana. Ja arki taas edessä. Noista ultrista mä en kyllä muista, mihin piti mennä rakko täynnä ja mihin tyhjänä. Mites toi alkuraskauden ultra? Siihen oon tosiaan menossa nyt tiistaina. ei millään vaan jaksaisi odottaa. Mitään kipuja ei oo onneksi ollu, mutta tuhruvuoto...
  4. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Hyvää juhannusta kaikille. Me ollaan myöskin ihan omalla porkalla kotona. Tuo ilma on vaan niin :( Sero minä itseasiassa kyselin jo kertaalleen täällä noita ruokajuttuja, mutta sillon ainakaan kukaan ei vastannu mitään. Minä olen kyllä syönyt tuorejuustoja ja juustoleipää. Nehän on tehty...
  5. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Doppleria ei meille varmaankaan hankita. Koitan selvitä noilla neuvolan kuunteluilla. Vaikka olishan se varmaan aika kiva. Painoo tuli minullekkin reippaasti edellisessä raskaudessa ja vieläkin vaaka näyttää kymmenen kiloa enemmän kun olisi tarpeen. Nyt täytyykin olla todella tarkkana sen...
  6. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Tervetuloa kaikille uusille. Mä en sinne kerhonpuolelle tule. Tämä riittää mulle. Saapa nähdä miten kauan tässäkään saan pysyä. Ruskeeta on vuotanu taas tiisaista saakka. Äsken soittelin neuvolaan (koitin jo eilen muttei kukaan vastannu kok päivänä |O ) ja kyselin onko mahdollista päästä...
  7. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Sennille isot :hug: :hug: :hug: :hug: Launtain vastaisena yönä alkoi tiputtelamaan vaaleanpunertavaa/vaaleanruskeaa vuotoa. Paljon sitä ei tullut mutta paperiin kumminkin. Jonkin verran tuli vielä launtainakin. Mutta selvää verta ei vielä ole tullut. Kuitenkin olen 90% varma että kesken...
  8. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Hienoa millie että vuoto on loppunu. Itsekkin voin omasta kokemuksesta sanoa että kun keskenmenossa alkaa vuotamaan niin sitten se kanssa vuotaa. piipiäinen: Täällä ei myöskään ole mitään muita oireita kun rintojen arkuus. Enää ei edes väsytä niin paljoa. Pelottaa että tämä menee kesken. :'(...
  9. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Semmosta piti tänne tulla ihan asioikseen kyselemään, että saako raparperiä syödä raskaana? Kattelin tossa sitä just pihalla ja ajattelin huomenna leipasta piirakkaa. Listattasko muutenkin semmosia ruokia mitä olisi hyvä välttää raskauden aikana. Vaikka tämä onkin minulle toinen raskaus niin on...
  10. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Vauvantarvikkeita en varmaan anna itselleni lupaa ostaa kun 20+ viikoilta. Ei siis ennen sitä. Kylläkin jotain hypistelen varmaan joka kauppareisulla. Kovin paljon hankintoja ei tarvikkaan esikon jäljiltä tehdä. Zuh: tiedot ovat minun kohdalta oikein. Kiitos paljon listan päivittämisestä...
  11. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Ompas täällä tapahtunut ikäviä illan ja aamun aikana. Isot :hug: :hug: :hug: kaikille. Petite: On se vaan aina ikävää kun lapsi sairastaa. Varsinkin pieni lapsi joka ei oikein osaa kertoa mihin sattuu. En kylläkään nyt muista minkä ikäinen sulla olikaan!? :ashamed: Omaa napaa...
  12. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    marjutti86: oikein paljon :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ja voimia sinulle. Develly: haleja :hug: :hug: :hug: myös sinulle. Nyt toivotaan että alkaa hormoonit nousemaan ja että pikkuinen on oikeassa paikassa. ON: En saanut estettyä itseäni tänään apteekissa vaan ostin vielä yhden...
  13. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Ompas tänne tullut paljon teksitiä. Sukupuolta me ei haluta saada tietoon. Ei sitä kyselty viimeksikään. tahdotaan pitää jännityksenä loppuun asti. MolliMelooni: Kerroit myös harrastavasi ratsastusta. Aiotko jatkaa sitä nyt vielä raskaana? Minä olin nyt viikonloppuna vielä selässä, mutta se...
  14. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    neiti-81 minä en aio kertoa kenelleekkään enne kahdettatoista viikkoa. Kaksi keskenmenoa ovat opettaneet että mitä harvenpi tietää niin sen helpompi. Kerkeää tuota kertomaan sitten myöhemminkin. Mahaa nippailee ajoittain myöskin täällä. Täytyy aina käydä veskissä tarkastamassa ettei ole...
  15. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Helmiläisen taulukon mukaan meille olisi tällä kertaa tulossa poika. Itsellä ei ole ainakaan vielä minkäänlaisia tuntemuksia kumpi on tulossa. Esikoisen kohdalla taulukko ainakin oli oikeassa. Minulle iski ihan hirvittävä flunssa. Räkä valuu ja kurkku on kipeä. :snotty: :/ Jospa tämä...
  16. J

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Varovaisin mielin minäkin liittyisin joukkoonne. Juuri äsken tein testin ja plussaahan se näytti. Tai oikeastaan aavistuksen verran haalemapaa, mutta en kuitenkaan sanoisi sitä haamuksi. Ise olen 24 vuotias ja perheestä löytyy kolmikymppinen mies. (ja pari kissaa sekä koira) Esikois tyttö...

Yhteistyössä