Hakutulokset

  1. E

    RV-pino ja fiilikset

    Vkoja 30+4, pikkukaveri on hyvin vilkas ja toimelias :D mamman vointikin on hyvä, lepoa ja malttamatonta odotusta vain =)
  2. E

    Ennenaikaiset supistukset/vaikutukset!?

    Heips!! Tulihan sitä tännekin elämää pitkästä aikaa :) Hyvin on menny ja pikkukaveri on todella vilkas kaveri. Pyörii ja hyörii minkä nukkumiseltaan kerkiää :D Rauhallisia kävelylenkkejä on tullu tehtyä voinnin mukaan, toimii maha paremmin eikä ole muutenkaan joka paikka tönkkönä...
  3. E

    Kesällä synnyttäjiä tampereella?

    Jos nyt 16.8 vielä kesästä menee niin täällä kans yks :) esikoista odotan ja länsi tampereella asustetaan.
  4. E

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    Täällä yksi vm. -84 "melkeen" mamma, LA ois 16.8 ja esikoista odottelen. Tampereella asustelen :)
  5. E

    Ennenaikaiset supistukset/vaikutukset!?

    Heipähei! Mitäs mammoille kuuluu? Millainen on vointi? nibbler Aika kurja ultraaja teillä ollu, kun noin alkaa tiuskimaan :x Hyvä ettei muutosta ole tapahtunut sen enempää :) Kontrollissa tosiaan kävin ja reppu oli mukana pakattuna, kun olin aivan varma että joudun jäämään sinne...
  6. E

    la syksyllä 2009 tays!!! TAPAAMINEN!!!!

    Moi! Täällä myös LA 16.8 ja Tampereelta, tarkemmin Lentävänniemessä voidaan paksusti =) mukavaa olis nähdä muita mammoja jos vain saa aikataulua sopimaan yhteen. nanna-adele Saisinkos salasanaa tuonne kerhoon?
  7. E

    Ennenaikaiset supistukset/vaikutukset!?

    Mulla alko supistelemaan joskus rv 20+ jollonka ei tuntunut oikeestaan miltään. Rv 22+ kävin äpkl kun supistuksia tuli 10min välein, ei kipeitä mutta hiukan ilkeän tuntosia, sillon todettiin, että kohdunkaula oli lyhentynyt 2,5cm ja osittain pehmennyt. Sairasloma alko siitä ja silloin kehotti...
  8. E

    Leipurit apuja/vinkkejä

    ei muutakun pasteijoita pyöräytät niistä, itse ainakin niin käyttäisin.. täytteeks munariisiä/riisiä/tonnikalariisiä esim. maustettuna sit tietty oman maun mukaan =)
  9. E

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    On tässä kotona makaamisessa se hyvä puoli ainakin, että saa keskittyä täysin pikkukaveriin =) vauvan päiväohjelmaan, potkimisiin, hyörimisiin ja pyörimisiin =) tosin voi aiheuttaa myös sen, että huolestuu jos ei vauva liikukkaan jokin päivä kauhiasti, niinkuin itse eilen hiukan huolestuin kun...
  10. E

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Heipähei kaikille! Olen uusi naama täällä joukossa =) Minut voi lisätä kans tuohon listaan, LA 16.8, olen 24v., esikoistani odotan ja TAYSissa olis tarkotus synnyttää. Jotain voisin kertoa tietty raskausajastani :) Huomista lääkärin tarkastusta jännityksellä odotan, kun on ollut hieman...

Yhteistyössä