Hakutulokset

  1. V

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Mukavasti täällä menee, masua kasvatellessa. Nyt viikkoja 18 + 6 ja painoa tullut noin 3,5 kg, kaikki vatsaan. Joka ikinen arki-aamu (herätys 06.00) tulee oksu, ihan sama mitä syön tai jätänkö syömättä...ei enää onneksi kokopäivän kestävää =) . Turvotusta sormissa ja jaloissa jonkin verran...
  2. V

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Zera Tosi harmillista että sattui noin mäntti gyne!! Toivottavasti supparit kuitenkin rauhoittuneet ja mielialasi pikkuhiljaa nousussa... meriaani Tänään mulla viikkoja tasan 15. Jokapäiväistä pahoinvointia & oksentelua pääsääntöisesti aamuisin mutta maanantain sokerirasituksen jälkeen koko...
  3. V

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Mukavaa keskiviikko-iltaa kaikille! Te jotka kovasti vielä pikkuista haluaisitte mutta vähän ikänne puolesta emmitte, niin aivan turhaan!! Itse eilen töissä raskaudestani julkisesti kerroin, hieman jännäsin kommentteja, koska itse 41 v ja esikkoa odotan. Töissä kahta naista lukuun ottamatta...
  4. V

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Tietokone ollut tässä juntturassa tovin...nyt onneksi vihdoin taas toimii! annekristiina IIISO :hug: ja Onnen Toivotukset koko perheelle Pikku-Prinsessasta! mur-mur Mulla kierto aikas pitkä 31-33, mikä kuulemma osaltaan saattaa vaikeuttaa raskautumista (?). Tokaa päivää ovuloin reilusti...
  5. V

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    En tahdo vieläkään uskoa todeksi että olen raskaana! Olen syntynyt -67 kuten myös puolisoni. Itselläni ei lapsia, miehellä edellisestä liitosta -97 ja -99 pojat. Yritystä meillä takana vähän vajaa 5 vuotta... Perjantaina tuli tieto että kaikki hyvin ekan ultaran ja verikokeen perusteella. Ette...

Yhteistyössä