Hakutulokset

1. O

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Jäsenyyttä haettu. Toivottavasti kerho lähtee mukavasti käyntiin!
  2. O

Pakko vielä kysyä Tamlin asian vierestäsi nikistäsi: mistä keksit sen? Tunnen itse yhden Tamlinin ja tietääkseni hän oli Suomessa asuessaan maan ainoa Tamlin (muuttanut nyt takaisin ulkomaille). Ties vaikka tunnemme toisemme :-).
  3. O

sunny80 - en ole vielä mennyt hoitoihin, koska nyt on syksyksi muutamia pakollisia rahareikiä ja siksi yritän säästää rahaa vuoden lopulle. Jonoista - joku joskus noissa aikaisemmissa keskusteluissa puhui, että olisi monen kuukauden jonot (eli pitäisi odottaa niitä siittiöitä, koska...
  4. O

Wau, kävin täällä viimeksi kuukausi sitten ja nyt onkin tosi paljon uusia liittynyt elokuun aikana keskusteluun! Tervetuloa mukaan ja todella mukavaa, että keskustelu on piristynyt sitten kesän hiljaiselon. Tuossa keväällä oli puhetta uuden kerhon aloittamisesta, jos nimittäin haluamme...
  5. O

Harmi, että siihen uuteen kerhoon ei tullut muita jäseniä. Ei kai siellä ollut sitten muita kuin minä ja Leena77 :-(. Kävin aina silloin tällöin katsomassa, mutta kun kukaan muu ei sinne tullut juttelemaan, niin ei sitä oikein yksin/kaksin saa kunnon jutun juurta aikaiseksi. Itse kun olisin...
  6. O

Se piti vielä sanomani, että tuo jennulin 615 euroa ei ole ollenkaan paha. Mutta kuten sanoit, hinnat ovat nousseet sitten viime kevään, joten jos jollakin on ajankohtaisempaa tietoa, niin laittakaa tänne.
  7. O

Kiitos myös minun puolestani noista kulutiedoista, jennuli. Itsekin arvelin jotain tuonne suuntaan. Tosin minä en tarvitse noita ylimääräisiä tutkimuksia, joten ajattelin säästää tonnin (hui, tuntuu kyllä isolta summalta tällä hetkellä, mutta onneksi on tässä aikaa säästää!)
  8. O

Hei millamolla! Tervetuloa mukaan. Kliniokoista - riippuu kaupungista. Helsingissä on ainakin Väestöliittoa ja Fertinovaa kehuttu. Sitten on joissai muissa kaupungeissa Ava-klinikoita. Ja onhan niitä muitakin. Jos selaat keskusteluja taaksepäin, löytyy tuolta jostain ei niin kaukaa muistaakseni...
  9. O

Hei tinuliina! Kurja kuulla, että miehesi ei ollut tässä asiassa samoilla linjoilla kanssasi. On niin tuttu tunne. Luin tuon Mustikka-74:n viestin uudestaan ja muistan miten itse itkin sitä lapsettomuutta. Oma mieheni (entinen siis) ei pystynyt ottamaan vastuuta lapsesta, vaikka koko ajan puhui...
  10. O

Käväisin tuolla uuden kerhon puolella. Ilmeisesti jäsenyyttä pitää vielä erikseen hakea, en päässyt suoraan kirjoittelemaan. Hain siis nyt jäsenyyttä. Kerhossa on runsaasti tilaa, joten kaikki kiinnostuneet vaan mukaan! Ihania kuvia muuten, Leena77! Tulee sellainen tunne, että kyllä minäkin...
  11. O

Yksi ajatus vielä tähän lastensaantiin. Itse ajattelen niin, että lapsen saaminen on minulle elämäni suurin unelma. Olen aina halunnut lapsia, mutta se ei valitettavasti ollut tässä parisuhteessa mahdollista (miehen järjetön sitoutumispelko ja vastuun pakoilu). Onhan se totta, että kaksin on...
  12. O

Voi AnnaCin, tuli oikein suru kun luin kirjoitustasi :hug:. En ole itse samassa tilanteessa, mutta voin vain neuvoa sinulle seuraavaa: kuuntele sydämesi ääntä. Mieti, harmittaisiko sinua myöhemmin, jos et nyt olisi yrittänyt, kun mahdollisuus vielä oli. Jos sinulla on pieni mahdollisuus...
  13. O

Ymmärrän. Onkos täällä muita uusia kuin minä? Jos jutellaan ensin täällä ja katsotaan sitten, kuinka paljon uusia tulee mukaan. Ihan yhden tai kahden takia ei kai kerhoa kannata perustaa.
  14. O

Voi harmi :'( ! Minulle voi laittaa myös yksityisviestiä, jos ei ihan kaikkea halua tänne kertoa. Ja jos kerhossa on taas jossain vaiheessa tilaa, niin tulen mielelläni jonoon. Olen tässä vasta alkuvaiheessa ja keräilemässä tietoja, ja hoitoihin pääsisin kuitenkin aikaisintaan vuoden lopussa...
  15. O

Uudessa kerhossa olisi varmaan vain kaksi jäsentä :'( ... Siis kiva idea, Leena77, mutta jos vanhassa kerhossa olisi tilaa, niin ensisijaisesti olisi mukavampi päästä sinne mukaan. Olisi enemmän keskusteltavaa ja voisi myös tutustua jo lapsia saaneiden maailmaan. Parin hengen kerhossa ei pääse...
  16. O

Kiitos jennuli. Toivottavasti tyttäresi paranee pian.
  17. O

Kiitos vastauksista kaikille! Olisi kiva kuulla Leena77:lta, miten arki on sujunut kaksistaan pojan kanssa, ja mitä kaikkia ajatuksia ja kysymyksiä tämä isätön elämä on aiheuttanut. Voit laittaa vaikka yksityisviestiä. Jos jonot ovat pitkiä, niin kannattaa varmaan ottaa yhteyttä klinikoihin...
  18. O

Mietiskelin vielä noita hintoja (katselin Väestöliiton sivuja ja kyselen nyt täältä, kun en vielä uskalla soittaa itse liittoon), pitääkö erikseen maksaa siittiöistä ja inssistä? Ne siittiöthän ovat aika hintavia (350-513 euroa) ja inssi myös (270-425 euroa). Jos joutuu tekemään useamaan inssin...
  19. O

Ok, ymmärrän tuon tehostusjutun. Ja tuo on todellakin totta, että sitä ovulaatiota ei aina tapahdu. Tuo lääke ei ole todellakaan kallista, siihen ei asia kaadu :). Täytyy ottaa selvää noista muistakin asioista enemmän. Huomaan, että tässä on todella paljon asioita, joita en ole tullut...
  20. O

Kiitos risupesä vastauksista. Tästä pääsen jo hyvin eteenpäin. Jos jollakin on lisää tietoa, niin kaikki on tervetullutta. Minä siis haluaisin todellakin mieluiten niitä tanskalaisia siittiöitä, koska tuolla suunnalla Eurooppaa on sukua ja olen itsekin asustellut lähistöllä. Saattaa...

Yhteistyössä