Hakutulokset

1. H

~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

Heippa vaan kaikille! Olenkin jo kaipaillut vähän kuulumisia täältä suunnalta :) Mulla takana reilu 2 viikkoa metformiinin napsimista. Ikävää huonovointisuutta ollut annoksen nostojen yhteydessä aina parin päivän ajan. Nyt mennään jo "hoitoannoksella". Jännityksellä odotan muutaman viikon...
  2. H

Bumba: Meille sanottiin, että sen metformiinin teho alkaa vasta näkyä, kun sitä on syönyt 2-3 kuukautta. Silleen sitä perusteltiin. Omassa mielessäni kävi kyllä myös se, että onkohan tässä joku viivytystekniikka kuitenkin takana.. Meilläkin on kuitenkin kokeiltu clomeja jo aikaisemmin viime...
  3. H

Kiitos ttuulikille tsemppauksesta! Sitä aina tarvitaan :) Noniin, eka käynti takana. Asiallinen oli lääkäri. Eipä paljon uutta kyllä tullut. Määrättiin Metformiinia, jota pitäis nyt napsia 3 kuukautta ja sitten aloitellaan tamofen kokeilu. En ollut erityisen innostunut tästä...
  4. H

Meillä eka käynti TYKS:ssa huomenna aamulla.. Jännittää ihan hirveästi... :| Ensinnäkin labratulokset jännittää.. Ja myös se, miten pitkään pitää taas odottaa ennen kuin mitään tulee tapahtumaan.. Pelkään, että mulla on liian suuret odotukset huomisen suhteen. Entä jos huomenna meille...
  5. H

Hei ttuulikki34! Me kanssa odotetaan ensikäyntiä tyksiin, joka on ensi viikolla. Meillä odotusaika on ollut melko pitkä, jo maaliskuussa on lähete mennyt eteenpäin.. Huomaan, että nyt ajan lähestyessä ajatukset on vain ja ainoastaan taas tämän asian ympärillä. Kesä on mennyt muutoin kyllä...
  6. H

AdAstra: Onpa uskomatonta!! Miten ihmeessä voi olla noin, ettei mitään ole tapahtunut? Onko teillä tutkimukset vielä kesken pahasti vai mitä teille sitten on sanottu? Onko hoidoista edes puhuttu? Tuntuu aika käsittämättömältä, jos molemmissa kerran on vikaa todettu.. Näköjään kokemukset voi...
  7. H

Kiitos kovasti hipkukka ripeästä vastauksesta!! :) Lohdullista kuulla, ettei enää sitten syksyllä joudu hirveästi odottelemaan ja jonottelemaan. Mun nykyinen gyne meinaa vielä tehdä sen aukiolotutkimuksen kesän aikana ja miehen simpat oli priimaa, että tuskin sitäkään haluavat uusiksi ottaa...
  8. H

Hei kaikille Tyksiläisille! Ajattelin, jos joku teistä jaksaisi vähän valaista minua, joka vasta odottelen ekaa käyntiä TYKS:ssa syyskuussa. Minua mietityttää, milloin varsinainen hoitojen aloittaminen alkaa ensimmäisen käynnin jälkeen? Itselläni osa tutkimuksia jo tehtynä, miehen...

Yhteistyössä