Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Meille syntyi pieni prinsessa varhain tänä aamuna. Toistaiseksi hän on voinut tilanteen huomioonottaen hyvin. Painoa neitokaisella oli 650g ja rv 24+0
  2. S

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Mii26: TOivottavasti mahakipusi hellittää, kuulostaa keljulta. Itselleni tuli mieleen närästykseen liittyvä kipu... voisiko olla tuota? Itse en kärsi röyhtäilystä tai happojen noususta vaan juuri tuollaisesta ähkymäisestä olosta. Tsempit! Kiitos taas tsempeistä.. En muista enää kuka...
  3. S

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Kiitos tuesta edelleen. Yhdessä koossa täällä. Kuulumisia tulee käytyä kurkkimassa, vaikka ei enää oma tilanne ehkä vastaava olekaan. Olen kuitenkin niin onnellinen teidän puolesta joilla nyt kaikki hyvin, nauttikaa kaikista hetkistä ihanien vauvamasujen kanssa - oli ne sitten isoja tai pieniä...
  4. S

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Kiitos myötätunnosta ja tuesta kaikille. Syy tulevaan synnytykseen on ennenaikainen lapsivesien meno. Nyt tilanne on vähän rauhoittunut, mutta puoli vuorokautta kerrallaan tässä käytännössä mennään eteenpäin. rv 23+0
  5. S

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Niin siinä käy, että meille syntyy pienen pieni vauva, joka ei syyskuisiin kuulu. Tunti kerrallaan mennään nyt eteenpäin ja toivotaan edes muutamaa lisäpäivää vielä, voi olla että synnytys tapahtuu jo tänään.. Kaikkea hyvää teille!! Sohvi-04 ja masukki 22+6
  6. S

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Moro. Pikaista esittäytymistä. Meille on tulossa (la) 17.9. perheen seitsemäs lapsi. Sukupuoli näkyi ru:sta hyvin, mutta päätettiin pitää se salaisuutena. Raskaudessa on ollut jotain pientä ongelmaa ja olen nyt pari viikkoa jo ollut saikulla ja töihin paluuta mietin sitten äippäloman jälkeen -...

Yhteistyössä