Hakutulokset

  1. Ä

    Keskenmenon / tuulimunan syitä

    Mulla oli keskenmeno n.vk sitten tai tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, kun ultrassa ei ollut elämää. Olin viikolla 11. Toinen tuulimunaraskaus. yhteensä 5 km. (Olen kuitenkin onnellinen lapsistani, joita olen myös saanut). Ikäviä kaikki keskenmenot. Pohdin aina km jälk, että miksi niitä pitää...
  2. Ä

    Mihin loppuvuoto jäi?

    Mulla ei ole ihan vastaavaa kokemusta asiasta, vaikka 5 keskenmenoa olenkin elämäni aikana kokenut. Mielestäni tuo ei ole välttämättä keskenmeno. Vaikea sanoa. Silloin, kun nuorimmaistamme aloin odottaa, niin ihan alkuun tuli rusehtavaa vuotoa muutamana päivänä normaalien kuukautisten paikalla...
  3. Ä

    2-vuotiaalla jo kolmatta päivää kuumetta 39 astetta - ei muita oireita

    Meidän 2v oli just viikko sit vauvarokossa. Muistelin itsekin aluksi vauvarokon olevan alle 2v tauti, mutta netistä luin sen olevan alle 3v tauti. Kuume 3-4pv ja sitten tulee ihottumaa. Meillä kuume n.39 kesti 4pv kunnes se laski ja ihottuma tuli, joka kesti pari päivää.
  4. Ä

    Lapsellisen keskenmeno - aavistitko?

    Tästä viimeisestä km:sta aavistin jo pari viikkoa ennen, että kaikki ei ole hyvin, kun raskausoireet vähenivät ja tuntui, että maha kutistuu. viikkoja oli 10+4 siis, kun todettiin tuulimunaraskaus. Ensin kätilö meinasi kyllä mennessäni sairaalaan, että kun ei ole kunnon vuotoa, niin voi olla...
  5. Ä

    hei kaikkille

    :'( Tässä voi vain kuvitella miten kauhea kokemus on. Omat keskenmenoni eivät onneksi menneet noin pitkälle. Toivon todella paljon jaksamista sinulle ja miehellesi!
  6. Ä

    Viides keskenmeno

    Hei kaikille! Sain neljä lasta heti ensi yrittämällä ja en tiennyt mitään keskenmenoista ja siitä surusta mitä se tuo. En edes ollut ajatellut koko asiaa kummemmin. Kaikki lapset syntyivät ajallaan, eikä ollut ongelmia. Kunnes päätimme yrittää vielä yhtä ja ehkä viimeistä lasta. Sain yhteensä 4...

Yhteistyössä