Hakutulokset

1. H

***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

Onnea Solmulle! Alley Meilläkin on välillä kiukkuongelmia, mutta niitä onkin ollut aina! Pikkuvauvasta lähtien on Hilma kiukutellut esim. jos ei saa maitoa, tai jos saa maitoa, tai jos ei maitoa tuu tarpeeksi nopeasti... Kesästä asti on ollut sellaista että jos pikkuisen kieltää tekemästä...
  2. H

Nipsulainen Toi sun kertomus nukuttamisesta oli ihan kun meillä! Tosi kiva kuulla, kun olin yks päivä jo ihan varma että teen ihan väärin ja lapsi saa kauheita traumoja, ja olin valmis imettämään vaikka niin kauan kun lapsi muuttaa pois kotoo :laugh: No ei ny ihan... :p Ja noi yöimetyksetkin...
  3. H

Tiila Meillä kans on toi Tuu tuu tupakkarullaa kovassa käytössä :laugh: Enemmän apua siitä saattaa olla itselle, kun voi keskittyä siihen laulamiseen, niin se itku ei kuulosta niin pahalta. Joskus kun oon kokeillu jotain muuta biisiä, esim. ihme ja kumma tai Laukussa leipää ja piimää vaan, niin...
  4. H

Tiila Siis käytännössähän meillä tyttö on sylissä kun se selkä kaarella huutaa, eli ihan mun kainalossa, ei omassa sängyssään, mutta siltikin huutaa. Toi syliin ottamalla rauhoittelu ei onnistu, koska ei tosiaan lopeta sitä huutoa ennenkuin saa tissin suuhunsa. Se on tosi erikoista kyllä, kun...
  5. H

Onnea solmun perheelle! :flower: Talvivaatteista Meillä on Reimatec-haalari, 80cm mut sellanen isompien malli missä on kuminauha vyötäröllä (on mun mielestä helpompi pukea kun ei oo vetskari jalkaan asti), aluspipona on sellanen ManyMonths-villakypärämyssy (on tosi hyvän mallinen, monet aina...
  6. H

Tervehdys kaikille! Ja onnitteluja plussanneille ja synttärisankareiden emoille! On pitäny jo tosi pitkän aikaa kirjotella, mut en oo saanu aikaseks. Lukemassa oon käyny taajaan. Hilma ei kauheesti päästä mua tekemään koneella mitään, ja sit kun on aikaa niin tulee tehtyä kaikkee muuta...
  7. H

Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

Muakin kiinnostaa noi vaateasiat! :D Ostin Hilmalle kirpparilta tosi hyvän lähes käyttämättömän Reimatec-välikausihaalarin. Oon kyllä niistä ihan pihalla, että minkälaisia vaatteita tarvis olla. Mutta sattui olemaan lempiväriäni violettia, ja kokoa 80 minkä luulen olevan sopiva syksymmällä...
  8. H

Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

Tuohon hampaiden harjaukseen pikaisesti kommentoin, että mitäs jos koittais antaa harjaa vain leikittäväksi jonkun aikaa? Meillä on sellainen leveä lyhyt harja jolla annoin Hilman leikkiä aluksi ennenkun hampaita edes oli. Sillon kun hampaat oli vasta puhjenneet, ei tykännyt ollenkaan...
  9. H

Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

Heips! Ja Talvicille taas kiitokset uudesta pinosta. Taas oon lueskelemassa juttuja vielä pitkältä aikaa, koitan samalla vähän kirjotella jotain tähän. itkuhälyttimestä BiBa kirjoitteli että oli itkuhälytin hajonnut... Hommaa tilalle radiopuhelimet mitä voi käyttää itkuhälyttimenä, niin on...
  10. H

Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

peppimamma Kiitos tosta tattari-tiedosta, kun jostain olin saanut sellasen käsityksen että se olis mietoa, mutta otankin sen tilalle jotain muuta. Perunastakin lukee monessa paikkaa että on mietoa ja aiheuttaa harvoin mahavaivoja. Mitä oon juttuja kuunnellu niin on enemmänkin päinvastoin. :(
  11. H

Bataattisosetta ei taida saada kaupasta valmiina? Taidan mennä ostamaan bataattia, kun sitä ei olla vielä kokeiltu, ja sitä kuuluvat kaikki kehuvan. Ja jos siihen kesäkurpitsaa laittaisi sitten seuraavaksi sekaan. Luumua syötiin joku aika sitten, mutta siitä ei Hilma tykännyt. Aamupuuro...
  12. H

Morjens! Kiitoksia Talvicille taas uudesta pinosta. En oo vielä ehtinyt lukea mitä ootte kirjoitelleet viimeaikoina... Mut kysyttävää olisi. Hilmalle on nyt annettu kiinteitä nelisen viikkoa ja maha on kipristellyt siitä n. 2 viikkoa. On hankalaa nukkumaan käyminen, kun toinen heräilee ja...
  13. H

Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

Vauvojen vertailemisesta sen verran, että tulee sitä kyllä tehtyä, siis omaani vertaan toisten vauvoihin. Lähinnä niitä taitoja, kun ne kiinnostaa. Huolissaan ei oo tarvinut vielä olla. Mut jotenkin sitä kokee jännästi että muut olis aina edellä, vaikka ei oikeesti oliskaan! Siitä en tykkää...
  14. H

Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

Moi kaikille! :wave: Talvicille kiitoksia taas uudesta pinosta! Siihen alun listaan voisi mun kohdalle (pitkin hampain) vaihtaa iäksi jo 30, kun vaihtui jo viime vuoden puolella... Hilma täyttää perjantaina puoli vuotta! Tuntuu kyllä uskomattomalta :) Olikos täällä monta muuta jotka...
  15. H

*Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

Talvicci Minkälainen lautanen se oli mikä sisältää sitä bisfenolia? Me ei olla tuttipulloja koskaan käytetty, niin ei onneks tarvi niitä miettiä. Hilmalle ostin yhden nokkamukin, ja siinä taisi olla teksti että ei sisällä noita myrkkyjä. Meillä on miehen työkavereilta saatu melamiininen...
  16. H

Kiitoksia vastauksista. Hassua aina se että kun jotain menee sanomaan että "meillä menee aina näin" niin sitten heti tapahtuukin ihan jotain muuta. Esim. nyt Hilma nukahti ihan salamannopeesti illalla eilen! Eilen ja tänään on nukkunut nyt n. 2 tunnin päikkärit 14-16. Yritän seuraavatkin päivät...
  17. H

oon mielenkiinnolla lukenut noita teidän iltamenojen kuvauksia. Eilen mietin pääni ihan puhki melkein että miten pitäisi tyttöä nukuttaa. Meillä mennään niin, että yhdeksältä suunnilleen vauveli on niin väsynyt että mennään nukkumaan, sitä ennen vaihdettu vaipat ja yöhaalari. Hilma syö tissiä...
  18. H

Siitä villasekoitehaalarista pikaisesti vaan kommentoin, että meillä on ollut se juuri kaikkein eniten käytössä kaikista äitiyspakkauksen vaatteista. Pidetään sitä toppapuvun alla. Mielestäni se on tosi hyvä kun se ei hiosta, ja on kuitenkin lämpöinen. Ei olla mitään vanupukua käytetty, vaikka...
  19. H

Kiitokset Talvicci uudesta pinosta! Mäkään en vielä sinne kerhon puolelle ole mennyt, mutta voisin kyllä tunnukset sinne ottaa. Multakin mennyt ihan täysin ohi mitä meidän palstalla on häiriköity, kun oon sen verran harvakseltaan nyt lukenut. Ja tosi hyvä porukka tässä on ollut, että ei nyt...
  20. H

*Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

Alley Kiitos tosi paljon tosta linkistä jonka laitoit! Nyt on ainakin sitten jotain mustaa valkoisella mihin vedota... :D Jokapaikassa kyllä sanotaan että WHO:n suositus on 6kk, mutta tossa oli asia tosi selkeesti. ja kiitos myös Tiila ja paapelo vastauksista täysimetykseen liittyen. Tulin...

Yhteistyössä