Hakutulokset

  1. A

    40+ so what wol.12

    Heippaus kaikille:) Talletuksille kovasti koron kasvua tässä toivottelen, oikein lihavaa lompakkoa:). Itsellä vielä mitään tuntemuksia, josko loppuviikosta, en ole koskaan tikutellut tms, mututuntumalla mennään kuten aiemminkin. PAlaan paremmalla ajalla, nyt nukkumaan, hyvää yötä:)
  2. A

    40+ so what wol.12

    Pikaheippaus! Kirjoittelin eilen pitkät pätkät, kaikki katosivat, en ollut kirjautunut:(. Onnittelut, pahoittelut tai hyvän tuulen toivotukset tasapuolisesti kaikille:). Kolmen viikon "stressiloma", kuulemma olin tarpeessa, no tullut urheiltua, nukuttua, nukuttua ja käyty akupunktiossa...
  3. A

    40+ so what wol.12

    Huhuu.. Kaikki taas luin mutta nimet menee sekaisi vielä, iPodilla en saa edes sivua vierelle auki, ylös kelatessa häviää, pitää ostaa hiiri, näppiksellä en saa edes kopioitua:(. Ei ole suutarin lapsella kenkiä.. Tasapuolisesti kaikille tsemppiä, Ottikselle voimia, ne jää aina mieleen...
  4. A

    40+ so what wol.12

    Mur-Mur. Se on jo tässä lokakuun Hymyn Terveysosiossa, kaverit kuittailevatkin, että ai :Hymyssä, ootko ottanut silikoonit vai missä asussa poseeraat:D.
  5. A

    40+ so what wol.12

    Hyvää alkanutta viikkoa:) Kaikki luin, mutta kommentoiminen hankalaa, kirjoittelen iPodilla, mutta onnea, tarrasukkia ja pupuiluja kaikille tasapuolisesti. Ottiksen lomakin sujunut leppoisasti, sepä mukavaa:) Itse(.) täti, tuhmanuttu poistui viimeinkin. Kipeenä ollaan oltu, enterorokko...
  6. A

    40+ so what wol.12

    Heips, Listalle kiitos, menkat alkoi eilen, yrityskerta voi olla 1. koska aiemmin ovista kartellut. Lapsia siis 4, toinen yhteinen, ikää 46v. Onko muuta? Luin kyllä kaikki, kommentoin huomenna, mies lähtee aamusta Lontooseen työmatkalle, vietetään Lumin m2v 5kk, kanssa "tyttöjen iltaa"...
  7. A

    40+ so what wol.12

    Kiitos:) Onnea Rominas, ihanaa!!! Juu, 46v, yrityskertoja Lumin syntymästä 2009 toukokuu, tai siis ei ole ehkäisyä käytetty, yrittänyt osuttaa seksit kauas oviksesta, siis tähän saakka. Nyt vois tarkentaa, kierto 26, tasan, ollut aina. Gynellä kävin, muuten vaan, kaikki ok, limakalvo...
  8. A

    2v väittää että korvaa kutittaa...

    Meillä tytön korvatulehduksen olen huomannut, ettei osaa nukkua, heräilee, yrittää nukkua istualleen. 13 korvatulehdusta ollut, kaikki kuumeettomia, ei edes itkenyt ole. Putkitus oli huhtikuussa, siihen loppuivat. Nyt viime viikolla alkoi yöllä heräämään, vein lääkäriin, oli enterorokko, suu...
  9. A

    onko 15e lahjakortti seppälään liian vähän?

    H&M lle itse ostaisin, tai Tiimariin, voisi ostaa kaikkea kivaa pientä. Jos on tyttö, voisi joku kiva korusetti tai meikkisetti olla ihana, kummityttöni ainakin on tykännyt, tai sitten olen kysynyt, joku CD ollut toivottu, ja innostunut ruoan laitosta, olen ostanut leivontakirjoja, välillä saa...
  10. A

    Mistä löytyisi esim. Hilfigerin ja Timberlandin vaatteita Helsingissä?

    Stokka ja Kamppi ainakin myyvät:)
  11. A

    40+ so what wol.12

    Hei, Mur-Mur ja muut palstalaiset. Ole aktiivisesti seurannut palstaanne. Tilanne tämä, jonkinsorttinen vauvakuume iskenyt. Lumi on nyt 2v5kk. Pojat 26v, 21v, 16v. Kaikki luomuraskauksia, ilman tikotteluja tms. Lumi sai alkunsa Häämatkalla Kreetan Hanialla 20.8.2008, alla KM 2007...
  12. A

    40+ odottajat Vol 3.

    Onnea hirmuisen paljon pikkuisen johdosta PikkuMyy tätäkin kautta:heart: Annekristiina ja Lumi 2 v:)
  13. A

    40+ so what wol.12

    Mafinka "Äiti oli aloittanut jonkun pussikeittokuurin ja soitti tänään että on 2 viikkoa niitä syönyt ja nyt pukkaa naamaan näppyjä, hänellä kun on aina ollut hyvä iho ja häneltä minäkin ilmeisesti sen olen perinyt. Nyt on kuulemma kun teinityttö, naama täynnä finnejä " Olisiko kuuri, Easy...

Yhteistyössä