Hakutulokset

1. H

***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

Tämä tammivauva ilmeni tuulimunaksi, joten minut voi poistaa listalta. Toisille toivottelen onnea odotukseen - toivottavasti täältäkin vielä perässä tullaan...
  2. H

***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

Tietoja päivittelen: eli Hera, 31-v, synnäri KSKS, toinen lapsi ja tyttö olo :heart: Raskausoireita ei ole sitten mitään, se tässä huolestuttaa. Nyt kuitenkin ihanaa kun on töistä vapaata ja aurinko paistaa. Mukavaa vappua kaikille!!
  3. H

Tammivauvat

koska arvioitu la on siis 02.01.2010.
  4. H

Tammivauvat

Laskin Aydin Tekayn sivuilta löytyvällä laskurilla, koska mun normaali kierto on paremmin 30 päivää kuin sen 28 mitä joissain laskureissa ei pääse muuttamaan. Mä oon tehnyt nyt parin vuorokauden sisään 4 testiä (kolmea eri merkkiä) ja kaikkiin se toinen viiva on tullut haaleana, mutta silti...
  5. H

Tammivauvat

Eilen testasin citymarketin testillä haalean viivan ja tänään aamulla apteekin omalla testillä myös hennon, hennon viivan... mutta kai se on uskottava silti todeksi! Toista lasta on yritetty jo lähes pari vuotta, tuloksena noin 1,5 vuotta sitten tullut keskenmeno viikolla 7 tai 8. Nyt jännittää...

Yhteistyössä