Hakutulokset

1. H

Lattiamateriaali ja sukat

Moikka! Muutettiin keväällä uuteen kotiin, jossa on sekä laattalattiaa että parkettia. Olen nyt ihmetellyt koko syksyn, kun mun sukat on alkanu kulumaan puhki ihan jatkuvalla syötöllä, samoin esmes uusissa villasukissa oli eilen noin viikon käytön jälkeen kantapää täysin puhki. Ja oon myös...
  2. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Kotimaisia juustoja saa ymmärtääkseni pastoroituna syödä melko huoletta. Mulle pahin "ei saa syödä"-ruoka on lähikahvilan vuohenjuustosalaatti, joka on aivan taivaallisen hyvää. Tosin söin sitä edellisessä raskaudessa ihan loppuun saakka, kun en tyhmä tajunnut, että vuohenjuuston kuorihan on...
  3. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Np-ultra oli eilen. Niin mahtavaa päästä ensimmäistä kertaa kurkistamaan elämää masun sisällä ja kuulla syke. Turvotusta ei ollut ja kaikki oli hyvin. Laskettu aika siirtyi odotetusti (pitkä kierto) hieman eteenpäin, eli uusi LA olisi 15.9.. Eilen sitten jo uskallettiin alkaa kertomaan...
  4. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

Heipsan! Voisin ilmoittautua uutena mukaan. Lukemassa olen käynyt jo vuoden alusta, mutta varovaisin mielin tulossa mukaan menoon. Niin epätodellista tämä alkuraskaus, en käynyt varhaisultrassa, yksi neuvola ollut ja ainoana todisteena raskaudesta positiivinen raskaustesti, poisjääneet menkat...
  5. H

Ystäviä Nummelasta ja lähiseuduilta

Moikka! Tänne myös puisto/kahvitteluseura kelpaisi. Ikää on 29 ja jäin juuri äitiyslomalle odottelemaan toukokuun lopulla syntyvää vauvelia. Ennestään päiviämme ilahduttaa nyt 2,5 vuotias poikanen. Asutaan Vanhan-Nummelan alueella, ja nyt äippälomalla olisi kiva päivisin nähdä muita mammoja...

Yhteistyössä