Hakutulokset

  1. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä tuo minun silmään aika vahva plussa on, suurenmoiset onnittelut! Jos mieltä painaa niin ainahan sitä voi uuden testin tehdä ;)
  2. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heipsan Täällä tuli täti kyläilemään, ei tarvii paljoa soitella veri kokeeseen aikaa. Kierto oli nyt tooosi pitkä, 52päivää?! En ymmärrä, aina kierto ollut tasaisesti sama, no ehkä täällä päässä toivotaan vaan liikaa... Mistähän ihmeestä sitä nyt pongaisi sen tulevan oviksen jos sitä tulee...
  3. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Superisti kiitos vastauksista! Mä soittelen maanantaina ajan verikokeeseen, täällä käyty läpi jo kaiken maailman kohdunkaulan syöpä ajatuksetkin et onko kaikki kunnossa, salamatkustaja olisi kyllä enemmän kuin tervetullut. Plussa tuulia kaikille, palaan uudemman kerran kertomaan mitä tapahtui
  4. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moips kaikille! Eikö niin että testissä pitäisi näkyä jo plussa jos vauva olisi tuloillaan? (tiedän tiedän kaikki on yksilöllistä mutta en halua jaksaa enää uskoa) Nyt siis menossa 22päivä kun menkat ovat myöhässä, oon tehnyt kolme testiä ja kaikki negoja (kierto normaalisti 28-30pv)...

Yhteistyössä