Hakutulokset

  1. R

    **ELOVAUVAT 2006**

    Meidän neiti sai jo nimen pari viikkoa sitten, Maija Kaarina. Maija on hyvin tyytyväinen vauva, välillä valvoskelee päivällä (ei onneksi yöllä)monta tuntia. Sitten nukkuu pitkään, pitää herätellä syömään välillä, kun terkkarin mielestä ei paino nouse tarpeeksi, synt 2900g, 1kk iässä 3230g...
  2. R

    **ELOVAUVAT 2006**

    Meidän vauva olikin merkitty tuonne listaa. Meillä on mennyt tytön kans hienosti, tosi rauhallinen, valvoskelee joskus päivällä monta tuntia ja katselee ympärille, muutaman kerran ollut puolen tunnin mahaitkuja. Pienenlainen kun oli 2900g, pitää välillä vähän herätellä syömään, että paino alkais...
  3. R

    Synnyttäisikö kotona?

    Minä olen synnyttänyt kotona, en kyllä tarkoituksella, mutta vauva päätti tulla maailmaan ilman kipeitä säännöllisiä supistuksia, enkä ollut kovin kipeäkään. Oltiin kyllä tilattu jo ambulanssi, että lähetään sairaalaan, mut selkä oli aika kipiä ja menin vielä suikuun, niin alkoi työnnättämään...
  4. R

    Liikunnallinen kehitys jäljessä

    Kirjoitin muutama päivä tuonne karkean motoriikan viive-aiheeseen, mut en saanut sinne vastauksia. Meillä nyt poika 1v1kk, oli samoja oireita, kuin pelokkaan äidin tytöllä. Laittoivat lähetteen OYS:siin, jossa on tutkittu kaikki ja mitään ei ole löydetty, miksi tälläisiä kehitysviiveitä...
  5. R

    karkean motoriikan viive?

    Yritin saada tätä viestiäni tuonne "liikunnallinen kehitys jäljessä" vastaukseksi, mutta empä osannut, enkä osannut poistaakaan tätä.
  6. R

    karkean motoriikan viive?

    Kirjoitin tuonne karkean motoriikan puolelle tämän, mutta en saanut vastauksia(ei tullut silloin kirjauduttua) \ Minulle saa myös lähettää yv:nä postia, olisin kiinnostunut samanlaisista oireista. ripa72@netti.fi
  7. R

    Oys kokemuksia?!

    meillä täällä terveydenhoitaja sanoi, ett jos vaavilla on jotain hässäkkää ja äiti voi hyvin, voivat sanoa, ett mene sinä kotia ja käy päivällä hoitamassa vauvaa tai jos asuu kauempana(niinkuin minä) ja sukulaisia lähellä, niin mene sinne yöksi. En tiedä sit pitääkö paikkansa?

Yhteistyössä