Hakutulokset

  1. S

    Oisko tyhmä idea?

    Perhekerhot ja muskarit puistoilun lisäksi ovat mulle uudella alueella tuoneet tuttuja, samoin pihalla lasten kanssa oleminen kun ovat hieman vanhempia, niin muutkin vanhemmat tulevat lastensa kanssa ulkoilemaan yhessä. Meidän rivarissa olen kutsunut naapureita(joita en vielä tuntenut)...
  2. S

    MITEN MÄ SAAN TÄN MAHAN POIS?

    I got one word for you, PILATES!!
  3. S

    Lapsen väsymys ja päiväkotiin lähtö

    Mulla 4v poika. Nukkumaan menee puoli 9 viimeistään, mielellään saisi mennä aiemminkin. Nukahtaa sekunnissa, koska päiväunet on pitänyt jättää pois, muuten kukkui sängyssä tunteja eikä saanut unta. Itsekkin haluaa jättää päikkärit nukkumatta, koska tietää ettei illalla sitten saa unta niin...
  4. S

    Täällä kun on liikkeellä painoasioista tietäviä niin voisitteko minuakin neuvoa?

    Painoindeksi jos menee alle 20, alkaa olla jo liian alhanen. Sun pitusella naisella 65kg meinaa että olet hoikka. Terveellisyysmittarina naisten vyötärön ympäryys tulisi olla alle 80cm. Älä vedä liian alas painoo, naisen kaaret pitää olla...
  5. S

    Miksei mun kilot tipu

    Paras suomalainen ravitsemuksen asiantuntija on Patrik Borg, jonka uusin kirja on loppuunmyyty koko maassa. Omalla alallani hän pitää parhaat luennot aiheesta pysyvää ja rentoa laihdutusta. Hänkin opettaa että syö 5 ateriaa; Aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja kevyt iltapala. Lounas ja...

Yhteistyössä