Hakutulokset

1. O

En ymmärrä,mulla on ollut aivoinfarkti ja neurologit vakuuttaa ettei syytä huoleen?!?

Minä luottaisin asiantuntijoihin, enkä kyselis täältä mielipiteitä :heart:
  2. O

Gallup: Ärsyttävimmät ja hauskimmat Facebook-tilapäivitykset

Kiertoviestit ärsyttää, samoin jatkuvat tilapäivitykset "Kultsin kanssa sitä ja tätä" jne
  3. O

LÄSKIN SULATTAJAT vko 2

Paino tänään 106,9kg nesteet lähti het liikkeelle, kyl tää tästä tasottuu =)
  4. O

LÄSKIN SULATTAJAT vko 1 *UUSI VUOSI*

Tääkin liittyy joukkoon tummaan.. eli pituutta on 179 ja painoa 109kg :ashamed:
  5. O

Ford vai Volkswagen?

Meillä on Ford Mondeo ja voin kyllä lämpimästi suositella, toooosi hyvä auto ajaa! Lainasin tässä jokin aika sitten kaverin "volkkaria" , se tuntu ihan lelulta mondeon jälkeen
  6. O

PITKÄT NAISET laittakaas mittojanne pinoon...

Ootte te pieniä.. mulla pituutta 179cm ja elopainoo kertynyt huimat 97kg :ashamed: kuppikoko D95
  7. O

Taas kerran, hottis miehet pinoon

:attn: Mä oon niin onneton blondi etten edelleenkään tajuu, kuinka noita kuvia tänne saa laitettua! Olisiko joku niin kiltti että neuvoo ihan "kädestä pitäen" pliis :xmas:
  8. O

Taas kerran, hottis miehet pinoon

Metallican James Hetfield on kunkku :p ..mä en vaan osaa kuvaa tänne laittaa.. :ashamed:
  9. O

Mitäs muu perhe touhuaa?

Meidän esiteinit rakentee pikkusiskon iloksi Legoilla :D Mies lukee lehteä tossa vieressä
  10. O

Työaikasi , ammatti ?

Perushoitaja Säännöllisen epäsäännölistä 3-vuorotyötä
  11. O

Missäs miehenne nyt on?

Istuu tossa vieressä ja selaa omalla läppärillään nettiä.. haaveilee Saksan reissusta :xmas:
  12. O

Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

KSKS 5.7-8.7.1995 12.9-14.9.1997 28.7-4.8.2002 :flower:
  13. O

kertokaas mulle mitä kierukka maksaa?

Mulla maksoi hormonikierukka 110?
  14. O

Mitä te teette tänään

Töitä, tänäänkin... :/
  15. O

Te, jotka teette yövuoroja?

Yleensä vien nuorimmaisen hoitoon ennen yövuoroa, jos vaan mahdollista ja yritän ottaa sen koko päivän mahdollisimman lunkisti.. muuten en kyllä jaksa kunnolla valvoa :ashamed:
  16. O

G:paljon meni rahaa tämän viikonlopun ruokiin?

Kauppaan meni äsken 144?, perheessä 2 aikuista ja kolme lasta. Tuli kyllä ostettua muutakin kuin vain ruokaa
  17. O

minkälaisia työvuoroja te teette?

Säännöllisen epäsäännöllistä 3-vuorotyötä..
  18. O

Ihanaa olla selvinpäin..

On oltava selvistäpäin että kykenee huomenna töihin :wave:
  19. O

voi p.... huomenna töihin

Mun joulu loppui jo eilen kun työt kutsui..

Yhteistyössä