Hakutulokset

1. N

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

No onhan tässä aikaa turista vaikka mistä plussia odotellessa :p Hauskaa vaan kun aihe ei ole niin rajattu :laugh:
  2. N

Afu ja mitä se "kuorrute" on? Saisko siihenkin ohjeen jos ite teit? :D Äitienpäivä lähestyy...
  3. N

tillukas onneksi olkoon!! :heart: :heart: :heart: Kilot ei tosiaan katoa ihan tosta vaan.. Oon miettiny josko kokeilis sitä nutrilet starttipakettia.. Vai oliko se nutrilet, anyway. Maksaa vaan paljon mutta ainakin tietäis paljonko syö kaloreita ja näkis lähteekö yhtään alaspäin paino...
  4. N

Dana, onko 88 syntymävuosi? Lääkärille kävin nyt sit rohkeana tyttönä kertomassa paino-ongelmasta ja parin viikon päästä on aika johon mennessä täytyy käydä kilpirauhaskokeessa ja pitää ruokapäiväkirjaa.. Se oli sairaan paha paikka kyllä.. Vielä ainakin puolitoista viikkoo ovikseen...
  5. N

sanzibar: Onhan se laihduttaminen riskialtista mutta oon sentään jo saanu 10kg lisättyä tavoitepainooni.. Silloin nuorempana menkat hävisikin joksikin aikaa kun sen mainitsit.. On varmaan indeksit nyt jossain 25 paikkeilla joten yäk on paha olla ja jotain täytyy asialle pystyä tekeen.. Mutta...
  6. N

Alina: Jep,juurikin noin se meilläkin menee kun mies sairastaa (pätee sen lisäksi isään,isäpuoleen ja pikkuveljeen ainakin) :laugh: Afu: mulle voi päivittää kp 5..
  7. N

Kyllä kai palautuu.. En usko että raskautumista estäis pidemmän päälle mutta olis kiva tietää koska alkaa kilojen karistus onnistuun.. Avomies on käskeny mennä lääkäriin kun ei laihdu vaikka minten vähän söis mutta ei sekään sattuneesta syystä kiinnosta.. Paino on asia mistä ei huvita puhua...
  8. N

Itellä raskaus pysyi niillä loitolla toivotun ajan mutta niin hoikka kroppakin nykyään.. Huomaan näin lopetuksen jälkeen että kierron pituus on pitkä ja kilot on tautisen tiukasti juuttunut.. Kamala olo toisinsanoakseni.. Ja en tosiaan tiedä mihin huhuihin on uskominen että voiko pillereiden...
  9. N

Siihen vissiin kans.. Lopetin ite pillerit tän vuoden puolella ja ongelmana lähinnä ollu tosi epäsäännölliset ja pitkät kierrot.. Tosin lyhenemään päin ilmeisesti..
  10. N

Ei mun käittääkseni siitä mitään haittaa ole vaikka heti yrittäis, kai se vaan on vähemmän todennäköistä että tärppää tms.. Korjatkaa jos höpötän omiani..
  11. N

Meitä on muuten useampi testailemassa taas joskus viikolla 22 jos en ihan väärin kalenteria nyt tutkaile :D Näytetään tädille ja plussataan kaikki...
  12. N

Jonlii, AUTS! Ja kaikille muille multakin halaukset hyvässä ja pahassa :hug: Mulla täti kurvas mestoille perjantaina ja ai että miten kyrpii.. :/ Löysin vihdoin kaupasta farkut mitkä näytti siedettävältä.. sielä.. Nyt kun kotona veti jalkaan niin voi kilinkellit kun sais noi extrakilot jollain...
  13. N

Kans sama, toivois muttei usko riitä :laugh: On onneks kaks uutta testiä, eli jos sorrun huomenna niin sit on esim. sunnuntaille vielä yks jos ei edes haamua tuu vieläkään :laugh:
  14. N

Kanssa olen varma jo marjutista :D Mutta kaksin aina kaunihimpi ;) Pitäkää peukut.. Mä pidän kaikille ainakin :)
  15. N

Mullakin menkkamaiset kivut ollu tänään, jännitti töissä että itse punainen paroni saapuu värittämään päivää,tai ainoita työhousuja.. Onneks ei eikä tarvis tullakaan..
  16. N

Mä testaan kanssa lauantaina.. Tai huomenna :laugh: Toivotaan että edes toisella tärppäis! Onpa meitä paljon Pirkanmaalta! Kehtaisikohan sitä tarkentaa vai tunnistaako joku? Toisaalta eipä se maailmaa kaada jos joku tunnistaa.. Tampereelta olen minä :wave:
  17. N

Älä,että voi inhota työtään joo.. Toivottavasti viikonloppu tois punaista vain raskaustestiin eikä housuihin. Palaillaan kentille illan suussa :wave:
  18. N

Äitini kärsi nuorempana samantyyppisistä menkkakivuista yms. siihen liittyvästä, esim. pyörtyili kauppaankin vuotopäivinä.. Hän koki helpotusta oireisiin kun esikoinen (eli minä) syntyi, ei sen jälkeen niin pahoja kipuja yms. menkkojen aikaan.. Voisitko Afu päivittää mulle kp:ks 33,oon laskenu...
  19. N

Kamalat menkkakivut, vitsi sais vaan olla raskausoire!!!! Jännittääjännittääjännittää :/
  20. N

Mulla ne hanat aukee kerrasta ihan selkoselleen ja sitä kestää ekat n. kolme päivää järkyttävien kipujen kera ja sit yleensä alkaa väheneen ja tuhrua tulee parikolme viimeistä päivää.. Ennätys vissiin joku 11 päivää putkeen,viikon kestää keskimäärin aina vuoto :p Lasken siis ekasta päivästä...

Yhteistyössä