Hakutulokset

1. N

~Kesän Kuumeilijat~

Täällä kp 33/34/39? Jännät paikat! Lilla: mulla ollu samoja oireita tässä kierrossa yli viikon putkeen oviksesta, sen jälkeen vaihtelevasti.. Ovis oli 10.pvä(mulla niin prkleen kivulias aina ettei ainakaan tarvii tikutella).. Ehkä meillä tärppää :D Haluais ainakin uskoa että siksi on ollu...
  2. N

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Pirkanmaalta olen :D Menkkoja ei näy eikä taas tunnu että alkais..... kp33..... Jaiks kun jännittää!!!!!!!!!! Peikonpähkinä: peukut ja varpaat pystyssä että tärppäis hyvä sijaisuus! Röllimuori: Parane pian!! En kanssa itse pystyisi noilla kuumeilla edes itse nousemaan ja raahautumaan vessaan...
  3. N

Napapiiri olis muuten ollu parempi nimi, nimesin itseni meidän Namu kissan mukaan jolla sattuu oleen monta lempinimeä.. :D
  4. N

Nonni,kirjoitin kamalan romaanin ja kone tiltti.. Eli pääkohdat uusiksi :D Peikonpähkinä, otan niin osaa työv*****kseen, itse lykkinyt ostoskärryjä 7h kolmesta kärryparkista parkkipaikan ja ostoskeskuksen läpi meidän markettiin ja olo on, no, KUOLLUT! Normaalisti siis ryöstän ihmisiltä rahat...
  5. N

Kiitos Snoopy!! ;) Pääsisiköhän noille listoille vaikka vasta tänne tunkeuduin?? Juurtua tahtoisin kun kanssasiskoja tuntuu olevan paljon :hug:
  6. N

Kanssa viime kierron aikana muuten olin ihan varma oireista että raskaana olaan heti ensi yrityksellä,mutta niinhän sitä kroppa tekee temppuja kun pillerittä aloittelee monen vuoden jälkeen.. Niin ja mielikuvitus :laugh: Kuukaudet on PITKIÄ..
  7. N

Noniin,jokohan löysin sopivan pinon itselleni?? Kokemattomana foorumeitten käyttäjänä tulkitsin otsikon "apuja tarvitsevat vauvakuumeiset" tms. päin honkia eikä ihan hyvällä sekaantumista siellä katsottu :ashamed: .. Mutta siis, jos sekaan mahtuu niin esikoinen kiikarissa ja vauvakuume...
  8. N

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Niin ja lisättäköön että tietysti jo luulee tuntevansa raskausoireita kun lämmöt pysyny oviksen jälkeen n.37:ssä ja siitä asti ollu "menkkakivut" vatsassa.. Mies parka joutuu kestämään kun hypin seinille aamusta iltaan :laugh:
  9. N

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Heips! Ihan ensimmäistä kertaa kirjoitan, juttuja on tullu luettua jo reilut kuukauden päivät.. Kamala pentukuume ja esikoista yritetään avomiehen kanssa:) Ovulaatio tuli järkyttävän kivuliaana 10. päivä ja malttamattomana odotan että vois testata.. itse olen kova kanssa kuluttaan testejä...
  10. N

Poikaystävä ja sen ystävät

Tuttu tilanne, meillä meni lopulta siihen että ukko näennäisesti ainakin valitsi mut mutta riidan tullen huutaa kaiken sen päin naamaa mitä nämä "vanhat" kaverit on sanonut musta.. Oikeassa olet neiti Apila, sielä ne näyttää tykyttävän takaraivossa.. Ja tuntuu p***alta kun en itse tiedä enää...
  11. N

Kenen mies EI OLE mustis?

Mun mies väittää ettei ole ikinä mustis. Siitä tulee todella surkea olo koska jos ei yhtään ole mustis koskaan niin se tarkoittaa väliinpitämättömyyttä eikä sellaiselle pohjalle voi paljoa rakentaa.. Eli ymmärrän teitä jotka haluaisivat saada omissa miehissään edes pienen reaktion aikaiseksi...
  12. N

Kuinka olette ratkaisseet?

:laugh: Osuit naulan kantaan, paitsi että täällä tämä meidän herra ei kykene kyllä siihenkään... Ei kuulemma vaan ole fiilistä.. Raju tunne itsellä!

Yhteistyössä