Hakutulokset

  1. T

    Kyl voi taas olla hemmetin vaikeeta!

    Viimeks kun nähtiin, eksä halus *neuvotella* lasten tapaamisviikonloput toisinpäin, että saa samoin päin, kun hänen nykyisellä siipallaan on. No ei siinä silleen mitään, mulle sopii kummin päin vaan. Nyt otti taas asian puheeks. Sanoin sille, et hoitaa pari hommaa (siis tulostaa koneeltaan...
  2. T

    Koska tämä syyllisyydentunto oikein loppuu?!

    Olen eronnut vuosi aikaa ja mielestäni ihan syystä. Eksä kävi vieraissa, ei ollut juuri koskaan kotona ja lisäksi hänellä on/oli useampia tuomioita väkivallasta ja uhkailusta. Eli meininki oli kuin villissä lännessä. Tunsin itseni tässä suhteessa mitättömäksi, en ollut "tarpeeksi kaunis" tai...
  3. T

    Arki MBD-miehen kanssa?

    Hei, Onko täällä ketään, joka olisi suhteessa MBD-henkilön kanssa ja haluaisi kertoa miten arki sujuu? (MBD taitaa nykyään olla ADD/ADHD, mut kuitenkin?) Koska mun elämä menee siten, kun menee, eli hankalimman kaavan mukaan, niin olen nyt sitten ihastunut aivan ihanaan mieheen... joka...
  4. T

    Surkea olo

    Mulla on ihan surkea olo. Olen eroonut ja nyt löysin uuden kiinnostavan-ihanan-you-name-it miehen, jonka kanssa synkkasi tosi hyvin. Paitsi, että se yht' äkkiä jätti mut. Hän ei ole kuulemma se jota etsin :O En tiedä miten suhtautua, koska en ole mielestäni asettanut mitään vaatimuksia. Jos...
  5. T

    Miten tapasitte?

    Missä ja miten te "lapsekkkaat" ihmiset olette tavanneet uuden puolisonne? Ja oliko se "rakkautta ensi silmäyksellä" vai pidemmän prosessin tulos?

Yhteistyössä