Hakutulokset

  1. Y

    Nexplanon 68 mg implantaatti

    Te jotak tuon ootte ottanut niin tiedättekö,että saisiko sossusta vähän apua tuohon maksuun. Itsellä ei enään mitkään muut ehkäisyt toimi eli tuo on ainoa vaihtoehto ja tuo maksaa sen 188e eli ihan liikaa mulle,kun tulot on noin 600e/kk
  2. Y

    kakkaamis onkelma ja unettomuus.

    En tiedä,että onko tää oikea paikka,mut nyt apua tarvitsee.. meidän neiti vähän yli 2v ei ole suostunut kakkaamaan pitkään aikaan kunnolla. Huutaa aina illalla,kun kakka ei tule eikä oikein anna sen tulla. Potta opetelua on jo käytöttä,mutta ei suostu vaippaan eikä pottaan eikä myöskään...
  3. Y

    Tutti pois ja lapsi nukkuu koko yön?

    Eli siis. Meidän tyttö joka 2v käytti vielä tuttia muutama päivä sitten. Otin sen hältä pois ja itkee vieläkin illalla tutin perään. Voiko olla mahdollista,että tyttö unohtaa suoraan tuttipullon myös,kun on tottunut tuohon tuttiin? (Nukahtaa pullon kanssa) On nyt 2 yötä nukkunut koko yön eikä...
  4. Y

    Jess! Saatin niin hyvä asumistuki että!!!!

    Siis tarkoitin niitä "äiti" sanoja "Tuollaset jotka asumistukea saavat saisivat olla sitten asunnottomia jos ei ole varaa maksaa vuokraa. " Mun mielestä niin törkeesti sanottu!
  5. Y

    Jess! Saatin niin hyvä asumistuki että!!!!

    Tuo oli kyllä törkeetä mun mielestä!
  6. Y

    Hääjuhlat kotona..

    Noita purtavia juuri ajattelinkin :) Se tulisi vähän halvemmaksi kuin juhlapaikka. teittekö itse nuot vai pitopalvelu?
  7. Y

    Hääjuhlat kotona..

    Saisko joltain vähän apua.. Olemme mieheni kanssa menossa naimisiin heinäkuussa 2012 ja olemme tulleet pikku hiljaa siihen päätökseen,että hääjuhlat kotona. Me muutetaan rivitaloon jossa on 3h+keittiö ja pieni takapiha. Vieraita tulisi n.25 plus me neljä. Kämppä on 77 neliöinen. Onko tuo...
  8. Y

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Mitä teen,kun meidän tyttö ei syö enään kunnon ruokaa,ei nuku öisin kunnolla ja kakka on todella kovaa ja kakkii ihan koko ajan ja on ihan mustaa. Oon kokeillut Luumu sosetta,mutta se ei tunnu auttavan.. Multa loppuu jo kokonaan keinot..
  9. Y

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Lueskelin täällä noita juttuja,kun lapset jo seissyt ja sanoja sanonut. Meillä Leenu on vähän yli 7kk eikä vieläkään seiso eikä sano mittää. Istuu kyllä mutta ite ei pääse istumaan. Konttaamaan oltais lähössä kyllä,mut taakse päin vaan menee eikä eteenpäin...
  10. Y

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Meen tyttö on yleensä se 2-3h ennen ku alkaa kiukku. Yks ilta tyttö oli sen 6h hereillä ennen ku nukahti. :) Odotan oikein,että ryömiminen alkais :)
  11. Y

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Tänne ei tuu oikeen kirjoiteltua niin aloitetaan sitten. Mulla ei noita tuttuja oikein ole paljoa kenellä lapsia on niin päätin tänne si alkaa kirjottelemaan. Meijän neiti täytti nyt sitte 2. päivä puol vuotta. Huh ku on menny niin nopeest aika. Täällä se jo istuskelee,mut ei osaa kontata...
  12. Y

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    tyttö syntyi 2.7.09 ja laskettu aika oli 23.6.09 rv oli 41+2 Mitat 3910g/52cm py 35,5 cm :heart:
  13. Y

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Heip kaik.. Huomasin,että en olekaan ainoa ONNEKS joka kesällä tayssiin mene :) Itsellä viikkoja 30+2
  14. Y

    Raskaana ollessa tekee seksiä mieli koko ajan

    Itsellä menee halut millai sattuu. Välillä tekee mieli kokoajan ja välillä ei tee mieli ollenkaa. Meillä ei vielä ole ollut tuota asento onkelmaa,kun miehellä pitkät kädet niin voi vielä mies olla päällä.. :)
  15. Y

    Kesällä synnyttäjiä tampereella?

    Kiva saada tietää,että on enemmänkin,kun minä ja muutama muu :)
  16. Y

    Kesällä synnyttäjiä tampereella?

    Hei kaik. Olis kiva jutella odotuksesta muiden kanssa. Itse olen 89-syntynyt ja esikoista odotan. Laskettu aika on 23.6. biigu05@hotmail.com

Yhteistyössä