Hakutulokset

  1. J

    Myöhäinen plussa testissä

    Eip saisikaan, mutta kuopus on myöhäinen testiplussa, sillä tässä ihmettelen. Ja nyt uudelleen, voisko olla jotenkin vähän hormoneja liikenteessä vai mitä? kp 36/30
  2. J

    Myöhäinen plussa testissä

    Onko kokemuksia selvistä plussista testissä, siis testiajan jälkeen, vaikka ei olekaan raskaana. Mulla oli ihan selkeä plussa, ei mitään haamua, noin 20 minuuttia testiajan loppumisen jälkeen. Siis roskisplussa. Kiteytyykö siihen jotain vai mitä ihmettä tämä on. Kokemuksia?
  3. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Varovaiset saa näemmä ollakkin. Taas testasin miinuksen. Höh, tää ei oo enää totta! Missä mun kuukautiset on??? Meidän kuopus on juurikin tuommoinen myöhäinen plussa testissä, että jotenkin siihen luotan, mutta ilmeisesti viiva, ei siis haamu, on mahdollinen, vaikka ei ois raskaana lainkaan...
  4. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Allright eli mulla menossa 36/30... Testasin plussan, melko selvä oli, haamuksi ei voi haukkua, viime perjantai-iltana, mutta se tuli vasta n. 20 minuutin päästä testiin. Eli en nyt tiiä sitten. Lauantaina testasin miinuksen semmosella tippatestillä, jonka piti kuulemma olla tarkka. Siihenkin...
  5. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Kääk, ollaan jo osiossa kaks ja minä oon ihan putoillu kelkasta. Salama hajotti koneet ja nettiroikkumiset on sitte jäänyt vähän vähemmälle. Meillä on tilanne 30/33 nyt. Menkkoja ei näy, eikä kuulu, mutta raskautuminen tuntuu niin epätodennäköiseltä näillä hommailuilla, että en oo testannu...
  6. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Onnea kovasti plussanneille! :flower: :flower: :flower: Nuo on aina niin ihania uutisia. Itselläkin tuo toinen poika oli ensin haamu, joka vahvistui sitte myöhemmin. Minä olen edelleen naapurimaassa. Jos olisin ollut raskaana täällä, ei olis ollut ehkä niin hauskaa, mutta olisi...
  7. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Hej på er! Det var ju nätet här också, va överraskning! :) Täällä ollaan ja ihan kivaa on ollut. Mulle saa pitää tuon kierron kolmekymmentä, mutta lisätä siihen nyt sitten yhden, eli tänään on se 1/30 kp. Itse olen nuo laittanut ekan päivän mukaan, jolloin yhtään mitään verivuotoa, juu eli...
  8. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Testasin kp 29 eli tänään negan. Ei ollu edes roskishaamua. :p Ei siinä mittään sitä vähän ounastelinkin, mutta aamulla oli jälleen huono olo. Alan epäilemään kohta, että itse jännitän mahaani niin, että aamulla öklöttää. Höh! No, joka tapauksessa tänään lähen sinne Ruottiin, joten moi...
  9. J

    lapsen pyöräilystä!!!

    Mitä jos menisitte pyörällä johonkin kivaan paikkaan lähelle, vaikka jätskille? Tulis huomaamatta palkinto. :)
  10. J

    koiraihmisille!!

    Vilanderista ollaan vähän montaa mieltä. Koirille sopii eri jutut, riippuu miten pehmeä koira, koulutuksessa käytetään sitä, mikä eniten vetoaa, toisille se on ruoka toisille leikki. Ei voi sanoa yhtä metodia, tai siis se on aika yksisilmäistä. Lähdetään siitä, miten saadaan koira tekemään...
  11. J

    lapsen pyöräilystä!!!

    Meillä pojat 6,5 ja 4,5. Samalla tasolla pyörän kanssa. Vanhempi on arempi, ei välttämättä aina edes halua, nuorempi rohkeempi. Varmaan harjotellaan ilman apupyöriä nyt, jos lähtis sujumaan, mutta epäilyttää. Tämä vanhempi heti hätkähtää, jos pyörä vähän heilahtaa, menee tosi hiljaa jne...
  12. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    En ostanu palloa, ei täällä periferiassa oo edes semmosia... Normipalloilla kyllä leikkivät ja saippuakuplia puhallettiin. Ei käyty marssimassakaan, vaikka ois ollut hauskaa. Itse muistan lapsuudesta ne marssit ja ne laulut, oma suku on nimittäin tulipunainen: Työn orjat sorron yöstä nouskaa...
  13. J

    V**un idioottikoira!!!!!!!!!!!!

    Onneksi en niin väittänytkään, että pahuuttaan tekee. Ihmisellä on yksinoikeus pahuuteen ja julmuuteen, mutta kun nyt pilkkua nussitaan niin minusta protesti ja kosto on aika lähellä toisiaan. Koiralla on aina syy ja seuraus, en sanoisi, että koiralle tuli paha mieli...
  14. J

    V**un idioottikoira!!!!!!!!!!!!

    Ei ole pelkkää inhimillistämistä. Ihan varmasti voi tehdä elukka tuon kapinoidakseen jotain vastaan. Ei mitään epäilystä. Kissojen omistajat tietää sen varsin hyvin. Kissa pissaa sänkyyn "kostoksi" jostain asiasta, ja jos se toistuu aina juuri tietyn tapahtuman jälkeen, niin ei voi olla...
  15. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Tuun tuun, mutta taas tänään ei oo toivo korkealla, maha litistynyt ihan entiselleen eikä ole edes kuvottanut nyt. :/ Mutta saapahan sitten juhlia reippahasti Ruotsissa ja mahtuu kivat kuteet päälle (minun kaikki farkut on margariinin kanssa jalkaan vedettäviä), eikä vatsa pömpötä. Sen...
  16. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Helvetti, että etoo, on jo muutaman päivän ollut koko aamupäivän ja päivälle asti huono olo. Jotenkin en jaksa uskoa, että olisin raskaana, kun se olis lähteny sitten kertalaakista... Mutta tämä olo kyllä vahvistaa uskoa. Jos en oo raskaana, niin mikä ihme mulla sitten on? Väsyttää, niin ettei...
  17. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Roomaan... oispa aivan ihana mennä myös. Jos plussaamiseen vieneet tapahtumat tapahtuvat Roomassa, niin Victoria Bechamin logiikalla lapsesta pitäisi tulla... Romeo?, tai Romeliina?, jos on tyttö :laugh: Olen ollut kerran Roomassa, eräänä sunnuntai-aamuna noin neljä tuntia, mikään paikka ei...
  18. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Hih! Menin sittenkin ostaan pari testiä, kun oli tuttu kassa apteekissa. Siis vaikka en aikonut, mutta se apteekki siis veti mut sisäänsä ja ne testit vaan lenteli mun eteen siihen kassalle... No nii, nyt pitää yrittää olla niitä käyttämättä liian aikaseen. Se onki sitten oma hommansa...
  19. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Juu kiitos, tänään oli parempi päivä, esikoinen vain oli vaisuna eskarissa, kun oli niin pitkään sairastanut, nukahti kotimatkalla autoon. Voi pientä. Ei minunkaan pillerikriittisyys perustu mihinkään kuultuun tai luettuun. Jotenkin vain kaikki ylimääräinen kehoon laitettava aine, lääkkeet...
  20. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Elä nyt vaan huolestu tuosta. :) Vaikka joillekkin kävisikin niin, niin ei se kyllä kovin yleistä ole. Muuten varmaan olisi enemmän puhetta asiasta. Mutta ehkäpä se vaikutta joillain. Tuntuu, että nykyisin on niin paljon, ihan tosissaan nuoria ihmisiä, joilla on raskautumisongelmia, eikä...

Yhteistyössä