Hakutulokset

  1. S

    Äitejä, jotka syntyneet 1978?

    Tääl kans samaa vuosi mallia. Naimisissa ollaan oltu 3 vuotta, yhdessä viisi ja kaksi pientä poikaa. Esikoinen 2v 4kk ja kuopus 9,5kk
  2. S

    Minkä kokoisia 2- vuotiaita??

    \ Täytyy sanoa että juuri tuo pelko minulla on. Siis että tulee toivoton "sählä" melkein joka asiassa eikä meinaa "löytää itseään" vaikka ikää olisi jo vaikka muille jakaa. Olen puhunut asiasta ystäväni kanssa joka on lapsipsykologi ja hän on tehnyt havainnon että jos lapsi kehittyy ikäistään...
  3. S

    Minkä kokoisia 2- vuotiaita??

    Meillä poika oli 2- vuotis neuvolassa 98 cm ja 16 kg. Kasvaa kyllä yläkäyrällä, mutta ei ole mitenkään haitallista. Muutenkin kehittynyt nopeasti.
  4. S

    2005

    poika 25.8.2005
  5. S

    no äitejä joiden muksut vm 2004 ja 2005

    esikoinen 14.2.04 ja kuopus 25.8.05 molemmat poikia<br><br>
  6. S

    onko kellään hobbiksen uusia carena yhdistelmiä?

    Meiltä löytyy. Itse olen ainakin ollut niihin erittäin tyytyväinen. Tilava kantokoppa ja ratasosa. Ja rattaina toimii kuin unelma pienellä lapsella, hyvä istuinosa. Kevyet käsitellä ja menee pieneen tilaan.
  7. S

    KÄYNNISTYS RV 38

    Mulla molemmat pojat syntyi vain käynnistyksen avulla. Menin aamulla kahdeksaksi sairaalaan jossa laitettiin pieni tabletin muru kohdun suulle ja sitten vain odottelemaan, ja kun mitään ei tapahtunut niin laitettiin uusi muru kuuden tunnin päästä. Esikoisella jo se ensimmäinen muru alkoi...
  8. S

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kaikki nimet ovat ihania jos ne vain kuvastaa lapsen persoonaa. Meillä pojat Eino Jaakko tapani ja Juhani Kaarlo Ilmari. Kaikki nimet ovat suvuista lähtöisin.
  9. S

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    ensimmäinen 3650g ja 52cm , toinen 4090 ja 51cm. Molemmat rv 42 käynnistyksellä ja molempien kanssa 3 päivää sairaalassa
  10. S

    millä rv synnytit?

    molemmat pojat syntyi rv 42 käynnistyksellä
  11. S

    Äitejä 05-alueelta?

    Lemi pojat -04 ja -05
  12. S

    nettikaupasta kokemuksia?

    Käy ihmeessä vilkaisemassa www.vaunula.fi sivuja... Sieltä löytyy kanssa edullisia vaunuja/rattaita. Olen tilannut Vauvattaresta vaikka mitä ja aina kaikki on toiminut hyvin. Ja jos on ollut jotain valitettavaa niin vaihtokin on toiminut ja palvelu ollut hyvää. En suosittele Haberkorneja...

Yhteistyössä