Hakutulokset

1. L

Muita kolmatta lasta odottavia??

Tänään rv 40+2 ja meidän vaavi on vissiin päättänyt jäädä asustelemaan tuonne yksiöönsä. No juhannusta odotellessa... :D
  2. L

Millä rv:llä toinen lapsi syntyi?

Ensimmäinen rv 37+1 Toinen rv 40+5 (Ja kolmatta odotellaan rv 34+5...)
  3. L

Mä olen sen ajatellut niin, että kaikki muutoin "epänormaalit" tuntemukset on raskausaikana aivan normaalia. Mulla on kaikista muksuista ollu ihan järkyttävä pahoinvointi rv 6-20, mutta sen jälkeen aina keskivaihe ollut todella ihanaa ja energistä aikaa. Loppua kohti sitten tulee liitoskipuja ja...
  4. L

Mä en ole myöskään hankintoja tehnyt. Molempien lasten tavarat ja vaatteet on säilytetty. Pinnasänky on sama mikä kahdella vanhemmallakin on ollut ja rattaatkin löytyy. Uutena esikoiselle ostettiin -05 Emmaljungan Duo Edget ja kuopusta odottaessa ostettiin Emmaljungan Twin Cerox 360 (jossa...
  5. L

Meillä esikoinen syntyi rv 37+1 ja kuopus rv 40+5, että yhtään ei voi tietää milloin kolmas syntyy. :) Joka raskaudessa on ollut aikalailla samoja oireita. Oksentelua ja väsymystä. Tietysti jokaisessa vaikuttaa väsymykseen myös se, että toisen ja nyt kolmannen odottelussa on ollut sitten jo...
  6. L

Hei Täällä myös kolmatta odotellaan. LA on 9.5.2009 eli nyt menossa rv 33+3. :) Esikoispoika on syntynyt 12/05 ja tyttö täytti juuri 2v eli on syntynyt 03/07. Itse olen -83 ja mies on -81 eli 26v ja 28v tulevana kesänä täytetään. Olen alusta asti ollut lasten kanssa kotona ja lapset...

Yhteistyössä