Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Täällä siis Pikkuronsu / 36v / 3. lapsi / TYKS / 15.7. Missäs ne face-ohjeet olikaan? :)
  2. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Riikka ❤
  3. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Mä koen olevani kans vähän seniorikastia Ikää siis 36v, ja jo mietityttää, et mitähän tästä tulee. Jotenkin huolettaakin kaikki enemmän tällä kertaa..
  4. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Mille viikoille ootte varanneet/saaneet ekan neuvolan ja ootteko soittaneet heti kun plussasitte? :-)
  5. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Ja onnea uusille, olikin paljon tullut porukkaa! Onko kaikki jo facessakin?
  6. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Teris <3 Voimia <3
  7. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Vitsit kun tänne on niin paljon hankalampaa kirjoitella kuin faceen ja jotenkin vaikeampaa hahmottaa kuka on kuka, mutta en taida vielä rohjeta faceryhmään, jos siellä tuleekin tuttuja vastaan.. Kun ei oo meinattu puhua tästä ennen kuin ollaan huomattavasti selvemmillä vesillä.. :-/ Koitan nyt...
  8. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Mäkin vähän varovasti kurkkaan tänne.. Plussasin vasta eilen. Mulla onnkuitenkin takana yksi kohdunulkoinen esikon ja kuopuksen välissä, niin ei oikein vielä uskalla ajatella koko asiaa ennen varhaisultraa (sinne siis käskettiin menemään kaikissa tulevissa raskauksissa ihan kunnalliselle). Olen...
  9. P

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    nimbe ja matami-mimmi, kiitokset vastauksista! Höh, miksen mä saanu lähetettä? Jotenkin aattelin, että laitti sähköisesti lähetteen sinne, mutta nyt en oo enää varma. Mulla on paperilla vaan veriryhmävasta-aineet ja sitten se mikälie kuppa ja hiv-seulonta. Ja jotain se laitto sähkösesti...
  10. P

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Hei! Nyt on taas hätä! Onko seerumiseulaan jonkinlainen lähete? Tarvitsisiko se olla itsellä paperisena, vai onko se laboratoriossa koneella? Varsinkin Tampereen systeemin tuntevilta kyselen! Kiitoksia!!! :)
  11. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    tica - siitä ei mitään sanottu, mutta kun työnantajalle maksetaan sitten tavallaan sitä "äitiyspäivärahaa", niin maksu kai alkaisi jokatapauksessa siitä, kun äitiyslomalle jää, vaikkei itse saisikaan ensimmäisiä 3kk. Mutta tämä siis on vain omia oletuksiani.
  12. P

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Täältä ilmoittaudutaan taas pitkän tauon jälkeen... Viikkoja kasassa 10+2, ja nt-ultra vasta 4.8., kun viikkoja tasan 12. Pahin öllötys jo ehkä ohi, mutta kyllä vaan väsyttää niin julmetusti koko ajan. Ja heikottaa, ja hiukan öllöttääkin. Mutta muuten kai kaikki hyvin. Mites muuten, kun...
  13. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Kun olet työssä, päivärahasi määräytyy yleensä verotuksessa vahvistettujen työtulojen perusteella, ei siis tämänhetkisten työtulojen mukaan. Esimerkiksi 31.12.2008 alkava päiväraha lasketaan vuoden 2006 vahvistetun verotuksen mukaan. 1.1.2009 alkava päiväraha taas vuoden 2007 vahvistetun...
  14. P

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Kiitoksia listalle lisäämisestä. Huomasin, että muilla on myös ikä listalla. Mä oon 28v. Saisinkohan salasanan tuonne kerhoon myös? Kiitoksia! Täällä koitetaan saada asuntoa muuttokuntoon, mutta sen verran on huono olo, että hitaasti etenee... Ja väsymys on aivan mieletöntä! Mutta muuten kai...
  15. P

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Hei! jokohan sitä uskaltaisi itsekin tälle puolelle ilmoittautua.. viime viikolla sain plussan, itse asiassa useampiakin ;) -pakkohan sitä oli parilla lisätestillä varmistaa... pikkuronsu _ esikoinen _ TAYS _ LA 17.2.

Yhteistyössä