Hakutulokset

  1. N

    Tsemppihali kaikille niille äideille

    joille huominen päivä ei ole ilon ja levon päivä tai jotka eivät saa edes onnentoivotuksia!! Itsekin joskus olen jo kuukauttakin aikaisemmin stressannut tulevaa äitienpäivää, tuetäen että mitään muistamista ei ainakaan ole tulossa, korkeintaan miehen lapsellista kiukuttelua ja...
  2. N

    Mistähän saisin voimia....

    Tähän ihan kamalaan oloon ja ahdistukseen.... Kohtu supistelee kokoajan ja tuntuu että se on minun syyni kun en voi hyvin ja huolehdin liikaa asioista. elämänilo on minimissä ja tili miinuksella. Mies ei tunnu välittävän eikä lapsellakaan ole kavereita......
  3. N

    Apua, lähteeköhän talo alta... :`(

    Kävin äsken maksamassa nettipankissa laskuja ja huomasin että luotto, joka täytyi ottaa miehen laskuja varten, on jäänyt maksamatta jo parin kuukauden ajalta!! :o Pelottaa, kun näyttää siltä ettei mies osaa hoitaa raha-asioitaan, mutta siltikään ei voi antaa niitä minun hoidettavakseni...
  4. N

    apua, lähteeköhän talo alta... :(

    Kävin juuri pankin sivuilla maksamassa laskuja ja huomasin että luotto jonka jouduimme ottamaan miehen velkojen lyhentämiseen, on jäänyt maksamatta parin kuukauden ajalta!! :o Mulla on ihan hirvee olo kun tuntuu ettei mies hallitse näitä raha-asioita lainkaan. Minä en niitä kuitenkaan saa...
  5. N

    petin miestäni..

    Kahdeksan vuotta yhdessä, joista viisi naimisissa. Ja nyt se tapahtui. Petin miestäni sillä pahimmalla tavalla ja vielä omassa kodissamme. Olo on hiukan outo. En osaa katua tekoani. Enemmän mua kaduttaa ja harmittaa se, että mä en tunne tehneeni mitenkään väärin. Muutenkin käyttäydyn niin...

Yhteistyössä