Hakutulokset

  1. A

    Pika apua koskien terolutteja!

    Mun pitäis ottaa sunnuntaina eka tabletti,mutta mulla vieläkin välillä tulee vuotoa,eli tullut jo hiukan 13 päivää:(....Voinko siis ottaa??En ehi enää soittaa neuvolaankaan tai lekurille
  2. A

    Pika apua koskien terolutteja!

    Mun pitäis ottaa sunnuntaina eka tabletti,mutta mulla vieläkin välillä tulee vuotoa,eli tullut jo hiukan 13 päivää:(....Voinko siis ottaa??En ehi enää soittaa neuvolaankaan tai lekurille.
  3. A

    Menen uusinta verikokeeseen prolaktiinista,joten mitä piti tehdä..

    Ennen kokeen ottoa tai välttää??
  4. A

    Mitäs mä tekisin tosta riisistä??

    En enää lähe kauppaan,kun kotona on ruokaa,joten mitä tekasisin tosta irtoriisistä,kun mulla on sit muuten kinkkukuutioita ja grillimakkaraa..Sit on ruokakermaa ja mausteita,eli mitähän sitä laittas näin äkkiseltään :p :D ..Niin ja on mulla vihanneksii pakkasessa..Kanaa oli liian vähän...
  5. A

    Prolaktiiniin lääkkeet gyneltä??

    Eli voiko gyne kirjoittaa ilman pään kuvauksia lääkettä kyseiseen vaivaan?Miten teillä tää menny?? Toivon vastauksia.
  6. A

    Oireeton raskaus?

    Eli onko kellään ollut silleen,että ei mitään oireita tai korkeintaan ihan vähän? :D :D Kaikkea pitää kysellä.
  7. A

    Hyvää tietoa meille haaveilijoille

    http://www.taimari.com/8 :wave: :wave:
  8. A

    babydisperin

    Eli mitä se on ja mistä sitä saa? Saako astmaatikko käyttää? ihan uutta mulle.
  9. A

    Luontaistuotteista apua?

    Silmien viotamiseen? Allergiseen nuhaan/tukkoisuuteen? Seksi halujen lisäämiseen? Noihin nyt ainakin olis kiva saaja joku linkki. Yritin ettiä,mutta en jotenkin vaan löytänyt. Muistelisin jonkun sivun olleen,jossa listattu vaivoja ja sitten yrtit ym. jotka auttaa. :flower:
  10. A

    Ovislimat??

    En tiedä onko ovislimoja vai mitä (mulla kierto pyllyllään),mutta kestää kauan,jopa parikin viikkoa limailua,nytkin selkeesti tulee,vaikka on kp.41 vissiinkin jo.. Mulla joka kierrossa tällaista. Mitä muuta tää vois olla,jos ei ovislimaa? :snotty:
  11. A

    Pelko iski

    Nimittäin uskaltaako edes yrittää raskaaksi,kun tässä kuullut keskenmenosta/km.riskistä ja itsekkin sen kokeneena..Miten sitä vois edes rennosti odottaa :ashamed: .Onko muilla tällaisia ajatuksia?
  12. A

    Onkos täällä muita kesästä -07- yrittämään alkaneita?

    Olis kiva kuulla teistä jotain:) Miten asiat ovat edenneet? Meillä ei oikein mitenkään, kun emme lähde hoitoihin,mutta toki jotakin lääkitystä voin ottaa esim. teroja/parlodelia,jos vain saan. Kesäkuussa gynelle taas.
  13. A

    Seksiä,seksiä =)

    Eli kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?Entä onko asennolla väliä? Meillä kaiketi 1-4 kertaa/vko. :p
  14. A

    Jospa miehellekkin apuja?

    Tuli tässä mieleen,että ei tuo mun miehenikään ihan eilisen teeren poikia ole :D ,joten voisko hällekkin jotain potkua saada vitamiineista? Mulla ei hajuakaan,että mitä :p ,eli olisko neuvojia? Mä itse ostin Super merkkistä omega-3,jossa magnesiumia,b-vitamiinia ja foolihappoa,että tällä...
  15. A

    Vitamiinit ja muuta

    Mistä löydän Berox b-vitamiinin? Ei ollut ainakaan Prismassa vitamiinihyllyssä. Haluan koittaa tuota raskautumisen toivossa ;) ,kun joku kertoi lääkärin suositelleen tuota. Olisko muita vinkkejä?Mikä esim. palauttais mun kohollaan olevan maitohormoonin normaaliin?Luteaalivaiheeseen myös...
  16. A

    Niin se aika menee..

    Pian tulee täyteen 3v. yritystä. :ashamed: Mitä tästä tulee? En tiedä enää. Gynelle menen kesäkuussa. Nyt voisin ottaa ns. poppaskonsteja vastaan. Odotan innolla ;)
  17. A

    Onko kellään todettu prolaktinoomaa?

    Miten hoidettu??
  18. A

    Onko muilla prolaktiini ongelmia?

    Tuntuu vaan, että mä oon ainut. 2007 kesästä ollaan vauvasta haaveiltu, mutta turhaan, kun arvot korkeet, joku 1600 ja lääkettä en oo saanu..
  19. A

    THR-testin teko??

    THR-testin teko?? Joudun kohonneen prolaktiinin takia ko.testiin.Miten se tehdään? jotenkin pelottaa :/ . En kuulemma kuulu kuitenkaan lapsettomuushoidon piiriin terv.kesk.puolella, koska mulla on lapsia, eli olen sekunda vaan.. Pakko kysellä täältäkin.. +2v. haaveilua+yritystä, mutta turhaan..
  20. A

    THR-testin teko??

    Joudun kohonneen prolaktiinin takia ko.testiin.Miten se tehdään? jotenkin pelottaa :/ . En kuulemma kuulu kuitenkaan lapsettomuushoidon piiriin terv.kesk.puolella, koska mulla on lapsia, eli olen sekunda vaan..

Yhteistyössä