Hakutulokset

  1. S

    Muut mammat, mistä te olette miehen löytäneet??

    Ihanaa kun täällä aina jaksetaan rohkaista :) ehkei minusta tulekaan mikään vanhapiika. Fiksuinta olisi keskittyä nyt vain itseeni ja tyttööni mutta ihmisellä näköjään on aina pakko olla jotain valittamisen aihetta :D
  2. S

    Mitä annatte virpojille?

    apua! Koska virpojat ovat tulossa :D?
  3. S

    Säälin yksinhuoltajien lapsia

    HAHAHAH
  4. S

    Muut mammat, mistä te olette miehen löytäneet??

    Ihana :): Sinulla kävi tuuri, jos suhde alkaa ystävyydestä niin ainakin se toinen on sellainen ihminen jonka kanssa luultavasti viihtyy loppuelämän. :)
  5. S

    Muut mammat, mistä te olette miehen löytäneet??

    Tuntuu että kaikilla muilla se miehen löytäminen käy niin nopeasti ja minä olen maailman ainoa sinkku. Olen taas paisutellut asiat valtaviin mittasuhteisiin mutta siltä minusta vaan tuntuu
  6. S

    Muut mammat, mistä te olette miehen löytäneet??

    Kuulostaa hyvin tutulta, mekin erottiin kun olin kolmannella kuulla raskaana, ehkä minäkin vielä löydän miehen jota tyttö pitää isänään. Kesällä niitä varmaan on helpompi bongailla vaikka kaupungilta :D
  7. S

    Muut mammat, mistä te olette miehen löytäneet??

    minun entiset kaverini olivat ehkä enemmän sellaisia ryyppykavereita. heitä ei tippaakaan kiinnosta tämmöinen "tylsä elämä" mitä minä vietän ja väkisinkin jää syrjään kun en itse käy juomassa viikonloppuisin.
  8. S

    Muut mammat, mistä te olette miehen löytäneet??

    Kun näitä lukee niin tuntuu siltä ettei se mies ainakaan etsimällä löydy :D. ehkä vaan pitää odottaa että kyllä se sitten löytyy kun sen aika on. Nuo miehet jotka ovat hakeneet lapsen kanssa uimaan ym. taitavat olla vähän vanhempia kuin parikymppisiä "pikkupoikia". Itse olen vasta 21 ja oman...
  9. S

    Miksi miehestään eronneen lapset ovat isättömiä?

    minun tytön isä on nähnyt lapsensa kerran eikä edes halua nähdä. Jätti minut kun en suostunut aborttiin, että semmonen isukki
  10. S

    Muut mammat, mistä te olette miehen löytäneet??

    Eli tässä ongelma. Mistä yksinhuoltajaäippä löytää miehen? Tahtoisin niin jo miehen vierelleni mutta tuntuu ettei niitä löydy mistään. En käy ulkona koska minulla ei ole lastenhoitoapua. Tyttö on nyt 8kk ja nähnyt isänsä vain kerran eli hänestä ei paljon avuksi ole. Pakkasi tavaransa heti kun...

Yhteistyössä