Hakutulokset

  1. K

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    Ainiin ja viikkoja 12+4
  2. K

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    HEIPPA SISKOT! Olen ollut pitkään poissa. Jotain ehdin lukea hyvin nopeasti, mutta en tarkkaan. Mulla on tapana käydä täällä työaikana, jos on hiljaista. Mut nyt mul on ollu opiskelija ohjauksessa kolme viikkoa, niin en o sitte kehannu. Ja nyt olen siis ihan out kaikista jutuista. Kaikki...
  3. K

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Heipat kaikille! Valtavasti tullut tekstiä viikonlopun aikana! Harmi vaan, että surullisiakin uutisia. Voimia keskenmenon saaneille! :hug: Ja taaperotx4:lle voimia äidin kanssa. Kävin siinä alkuraskauden ultrassa perjantaina yksityisellä. Ja se kustansi vähän päälle 90 euroa, kun...
  4. K

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Onhan siinä raskauden kestossa vaan viikko heittoa. Itse luottaisin siihen, että sikiö on vaan keskiarvoon nähden isokokoisempi, jolloin raskaus näyttäisi olevan pidemmällä. Ehkä seuraavassa ultrassa kesto muuttuu. Muuten se olis turhan ironista, kuin Kaurismäen leffasta.
  5. K

    sananlaskuja, joita en tajua?!

    Oletpa laskuja löytänyt! Näistä kuullutkaan, muusta kuin kolmosesta.
  6. K

    voiko vauvan viedä vaunuhin ulos nukkumaan?

    Meillä on kans mustat vaunut. Lasitetulla eteläparvekkeella nukutin lasta. Tuntui auttavan, että sai jonkun verhon eteen ja sit kun tuuli kävi ikkunasta. Ja tällä kelillä tuskin lämpö nousee liikaa.
  7. K

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    En tiedä onko fyysisiä rajoituksia tosiaan näin alkuun. Mutta kai ohjeena on, et esimerkiksi kamppailulajit ei ole suositeltavia, jos vaarana voimakkaat iskut vatsan alueelle. Eli karatekat huomio! :kieh: Itellä kävi ekassa raskaudessa vkolla 12 niin, et töissä jouduttiin nostaan painava...
  8. K

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Olin ajatellu, et en mene mihinkään varhaisultraan. Että luotan siihen, et kaikki on hyvin. No, niinpä, tänä aamuna tuli menkkamaista vuotoa ja yhtäkkiä alkoikin ultrat kiinnostaa. Olisin saanu huomiselle ajan, mutta oon töissä. Ja sit sainkin perjantaille. Aaargh, tämä on raastavaa! :headwall...
  9. K

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    HELLO naiset! Tämä palsta on jotenki jo nyt semmonen henkireikä. Ihanaa, kun on muitakin joilla on ihan samoja mietteitä. Jotenkin ajattelin, et toisen "tekeminen" olis jo helpompaa, mutta ihan yhtälailla sitä jännittää. Tai ehkä jopa enemmän. Olen aina luullut, että endometrioosin paras...
  10. K

    Imetys yli 6 kk?? (vapaaehtoisesti lopettaneet...)

    Itse imetin tyttöä 1v 2kk. Ja se aika vaan meni hujauksessa... Asiassa on monta puolta. Ja usein riippuu paljon lapsestakin. Jos lapsi syö halulla jo muutakin ruokaa ja suostuu ottamaan korviketta, niin ok. Ehkä siihen kannattais kuitenkin ottaa pieni liukuma ennenkuin lopettaa. Sitte...
  11. K

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Morjensta vaan kaikille! Kattelin noita laskettuja aikoja. Ja itellä kans aika vaihtelee laskurista riippuen. Jos on laskuri mikä ottaa huomioon kierron pituuden, niin se antaa tulokseksi 1.11 ja jos ei ota sitä huomioon, niin sitte 2.11. Mutta eipä sillä sinällään väliä ole, kun 5% lapsista...
  12. K

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Mulla ei juurikaan ole ollut vatsatuntemuksia. Mutta vilu on koko ajan. Kotona kuljen villasukissa ja villapaita päällä :) Mies ja tytär kulkee ihan tavallisissa vaatteissa, joten olen pidättäytynyt soittamasta huoltoyhtiölle vielä toistaiseksi.. Ja sitte rintaliivit on kutistuneet pesussa! Ja...
  13. K

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    HEI! Yksi lisää ilmoittautuu joukkoon. Olen 34v (kohta 35v), tytär 3/07, km 1/09 ja nyt elon laskuopin mukaan pitäisi olla Rv 6+4, synnytyssairaala TAYS, LA 1.11. Viimeksi päättyi 6+1 eli olen ylittänyt ensimmäisen etapin. Äkkiä kaikki vaivat unohtuu, kun en yhtään muistanut, että viimeksi...

Yhteistyössä