Hakutulokset

  1. H

    järkkyä pahoinvointia alkuraskaudesta,onko muilla?

    Onko sinulla mahdollisuutta syödä jotain ennenkuin nouset sängystä? Minulla auttoi hapankorppu ja mehu, joten en oksentanut enää aamuisin. Päivällä mandariinit, mehukeitto mahd. usein auttoivat ehkä vähän. Valitettavasti vain aika vei pahoinvoinnin minulla mennessään (kesti viikolle 16).
  2. H

    Yöheräily jatkunut 8 kuukautta

    Nostelenpa tätä vähän, jospa saataisiin lisää kokemuksia...
  3. H

    Yöheräily jatkunut 8 kuukautta

    Nallepuh82, miten tuo refluksi huomattiin? Itse olen epäillyt ihan samaa meidän lapsella, koska selvästi joku vaivaa öisin...mutta hän ei puklaile eikä oksentele.
  4. H

    Yöheräily jatkunut 8 kuukautta

    Kiitos kaikille vastauksista! Luminka, pahaan ummetukseen löytyy muuten apteekista suppoja. Kakka tulee supon laiton jälkeen puolen tunnin sisällä, ainakin meillä. Olemme joskus joutuneet niihin turvautumaan, kun tyttö panttasi kakkaa melkein viikon ja oli ihan tuskissaan. Tämä tosin tapahtui...
  5. H

    Yöheräily jatkunut 8 kuukautta

    Löytyykö täältä kohtalotovereita? Vauvamme on nukkunut alle 5 kertaa elämänsä aikana yhden yli 4 tunnin unijakson yöllä. 3 tuntia on jo luksusta. Normaali heräämistahti on 2,5 tuntia ja äidillä alkaa olla veto pois :'( . Jos oma vauvasi on ollut samanlainen, niin löytyikö taustalta jotain...

Yhteistyössä