Hakutulokset

1. I

Muuramen Jolla-lastensänky/kokemuksia?

Sängyn reunat ovat paikoitellen todella terävät. Pikkuneiti pyöri yöllä sängyssä ja lopputuloksena oli musta silmä. Oli kuulemma lyönyt silmäkulman sängyn reunaan! :'(
  2. I

Nyt saa haukkua ja vaikka kivittää

Ehkä pitänee tehdä sosun Tätille ilmoitus! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  3. I

Mistä saa ostettu Little sister- merkkisiä lastenvaatteita??

Moi! Mistä saa ostettua Little Sister merkkisiä lasten vaatteita? :headwall:
  4. I

Onko kenenkään lapsi alkanu puhua vasta yli 2vuotiaana?

Meillä tyttäremme oppi puhumaan vasta lähempänä 3 vuotta! Korvakierre ja putkitus. Putkituksen jälkeen puhe alkoi kehittyä vauhdilla eteenpäin, osa sanoista vielä hakusessa. Päiväkodista pyysivät, että veisimme tyttären puheterapiaan. Varasin ajan mutta sieltä sanoivat, ettei alle 4 vuotiaan...
  5. I

Ticket to heavenin vaatteista

Saman huomasin minä. Kävin ostamassa neidille kevät puvun, samalla vertailin kuinka paljon mikäkin maksaa. Yllätyin Ticketin välikausi puku oli ReimaTeciä edullisempi ja kangas oli kestävämmän oloista.! =) toivottavasti puku kestää neidillä! :D
  6. I

Onkohan enää muita samankaltaisia äitejä...

On meitä muitakin...paitsi että minä kyllä kierrän kirpputoreja! :snotty:
  7. I

suositelkaas kurahousuja

Ostin tytölle kurahousut kokoa 104, henkseleiden ansiosta ne sai säädetyä pienemmiksi ja malliltaan ne suojasivat hyvin välikausipukua :)
  8. I

suositelkaa välikausihaalaria

Taisin ostaa Peuhu merkkisen 2 osaisen puvun Neidille viime vuonna....piti hieman vettä...ainut huono puoli oli, ettei housut kestäneet neidin leikkejä! :'(
  9. I

suositelkaas kurahousuja

Ostin lapselleni alennuksella kurahousut, Lindexin Bamsen merkkiset viime vuonna. Ajattelin, että nämä eivät kestä....mutta jouduin perumaan sanani.... ovat olleet ihan oivat kurahousut....paljon paremmat kuin Rukan merkkiset! =)
  10. I

suositelkaa välikausihaalaria

Moi, asutaan Pohjois-savossa. Mistä Jonathaneja saa tilattua =)
  11. I

mie olen aivan hukassa

Rentoudut ja nukut hyvät yöunet! :)
  12. I

mitä toivot lapsesi tekevän hoitopäivän aikana?

-askastelee -leikkii ystävien kanssa - ei opettele / opi kirosanoja -käyvät retkillä -laulavat -saa kuunnella satuja -syö kunnon ruokaa =)
  13. I

Green Hill / Kevätpuvun toimitus?

Tilasi kevätpuvun Neitille noin 2vko sitten.... olen odotellut et postiennakko saapuisi...ei ole kuulunut.... Ajattelin kysyä onkohan muille jäänyt puvut tulematta..?? :'(

Yhteistyössä