Hakutulokset

  1. M

    Taysin asiakkaat ***

    Pitkästä aikaa eksyin palstalle ja olipas täällä iloisia uutisia =) Paljon onnea Sarinalle odotukseen!
  2. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Oikeen paljon onnea Paijulle pienestä pojasta! Ja onnea kaikille muillekkin vauvautuneille, joita en ole hoksannut onnitella! Mulla ois ollu tänään la :(
  3. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Oikeen paljon onnea Tytille prinssistä ja prinsessasta!!!!
  4. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Suuren suuret onnittelut Petkatille vauvoista! Onneksi nyt kaikki on teillä hyvin. Ja kiva että leikkauksen teki ihanainen lääkäri =) Toivottavasti vauvojen ei tartte olla sairaalassa kovin kauaa.
  5. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Ihanaa lukea teidän kuulumisia kun kaikilla kaikki hyvin =) Taustalla kyllä olen kaiken aikaan seuraillut, mut en oo jaksanu kommentoida :ashamed: Mutta voikaahan paksusti ja tsemppiä kaikille loppuaikaan. Mä kyllä täältä teitä seurailen aktiivisesti :) Omat kuulumiseni: poikia emme kauaa...
  6. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Hei pitkästä aikaa! Niin tuli se odotettu 23 viikkoa täyteen, mutta se toi mukanaan supistukset. 23+2 illalla alkoi kovat supistukset ja mut siirrettiin tays.n. Ambulanssiin sain kaveriksi infuusion joka lopetti supistukset, ennen lähtöä sain myös kortisoonin vauvojen keuhkoja kypsyttämään...
  7. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Hei pitkästä aikaa! Kivalta tuntuu ku ootte kuulumisia kyselleet, mut ei meinaa jaksaa kirjottaa. Onnea kaikille tasapuolisesti hyvin edenneistä raskauksista!!!! Ja sit niitä oman navan kuulumisia. Eli pääsin sillon muutama viikkoa sit kotiin lepohoitoon antibioottien kera. Mut kotona en...
  8. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    -------------------------------------------------------------------------------- Tytti.............28.........2.IVF...... ..28.12.2010...kaksoset, esikoiset Nemi............32.........2.IVF........ 16.1.2011.....yksi, esikoinen Riksu82.......28..........1.IVF......... 17.1.2011....yksi...
  9. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Tänään on ultrattu ja A-vauva joka nyt vaihtui B-vauvaksi on edelleen vedetön. Nonna sitä kyselkin, niin kyllä vettä muodostuu lisää, mut mulla se valuu pois. Eli ilmeisesti ne kalvot on kokonaan rikki. Siellä se pieni kyyhötti, liikkumaan ei pysty :(, eikä mittoja saatu otettua, mutta sydän...
  10. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Anteeks etten jaksa kommentoida teidän juttuja. Omat kuulumiset vaan käyn kertomas, itsekäs ihminen. Sairalassa edelleen ollaan ja antibioottia nautitaan suoneen. Vesien meno aiheuttanu taas tulehduksen. A-vauvan sydän lyö edelleenkin, mutta mitään toiveita sen selviämisestä ei ole. Kun on...
  11. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Paiju toivottavasti ei enää vuoda ja saat jatkaa iloisin mielin odottamista. On: sairaalassa taas :( Vuodot pysyi poissa 1,5 vrk.tta ja olin jo kovin iloinen. Mutta sitten eilen illalla, A-vauvalta meni vedet. Ultrassa sydän vielä sykki, mutta liikkua ei enää jaksanut :'( B-vauvalla oli eien...
  12. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Kiitos kaikille myötäelämisestä! ON: Kotiin pääsin sunnuntaina ku tulehdusarvot laski. Mut vuoto jatkuu edeleen ja sehän voi taas aiheuttaa uudestaan tulehduksen. Keskiviikkona kävin kontrollissa ja lääkäri sanoi et paremmalta näyttää ku viikko sitten, mut ei hyvä tilanne edelleenkään. Eli...
  13. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Heipähei pitkästä aikaa! Kaikilla näyttäis odotus sujuvan hienosti ja uusiakin tullut mukaan, se on ihanaa. Mut jonkunhan pitää olla aina se jolla asiat ei suju hyvin ja se oon sit minä :( Lyhyesti vaan nyt kerron. Eli sairaalaas maataan, oon ollu pian viikon. Tulin tänne erittäin runsaan...
  14. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Illusia joo istukka kohdunsuun päällä. Elän toivos et nousee ylemmäs kohdun kasvaessa ja toivon ettei irtoa vuotojen mukana. Netistä en viitti enää edes ettiä tietoa etisestä istukasta :( Ja oon samaa mieltä, et kumman hiljanen pino meillä on. Tai sit muilla on muutakin elämää, toisin ku...
  15. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Nemille onnea kotiin muutosta ja hyviä uutisia varmastikkin tuut kertomaan heti kun ehdit. Hanuu tervetuloa tälle puolelle. Ja kyllä ne viikot siitä kummasti lisääntyy. ON mulla oli kans pe nt-ultran jälkeen lauantaina tosi rauhallinen ja onnellinen olo. Mutta sitä ei kauaa kestänyt, kun...
  16. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Heipä hei! Oon pitäny hiljaiseloa ku on ollu niin epätoivonen olo. Vaikka vuotoa ei oo tullutkaan, niin silti en oo ollu positiivisella mielellä. Jotenkin se vuoto veti niin maihin, vaikka on tosiaan pysynytkin poissa. Mu tänään oli sit np-ultra ja kaikki hyvin. Ihana oli pieniä kattella...
  17. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Täällä herätty yöllä veriseen vuotoon, äsken kävin näytillä. Kaikki pienillä hyvin, mut istukka kohdunsuulla. Toki voi olla myös alkava km :( Varmaksi ei osannu sanoa mistä vuoto johtuu, mut vuotoa ei siel näkyny. Eikä vuotoa oo tullu yön jälkeen, toivottavasti pysyykin poissa! Sairaslomaa...
  18. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    savara ja mutzilla toisesta pinosta huikin. Mulla siis kaksosraskaus, joka hoidoilla aikaansaatu ja erikoislääkäri ultrannu, niin silti kaikki seula verikokeet otettiin. Sitä myös ihmettelin, mut aattelin et ei oo mun asia kyseenalaistaa ammattilaisia :D
  19. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Kylläpäs meillä on hiljainen pino. ON: Täällä alkanu selkä vaivaamaan oikeen kunnolla. Kipu alkoi oikealta alaselästä ja nyt särkee jo koko alaselkää. Työterveydes kävin ja sain oikeen kaks päivää sairaslomaa. Luulisin kivun olevan kohdun kasvukivuista johtuvaa tai sit lihasperäistä. Mutta...
  20. M

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Tytti.............28.........2.IVF........28.12.2010...kaksoset, esikoiset Nemi............32.........2.IVF........16.1.2011......yksi, esikoinen Riksu82.......28..........1.IVF.........17.1.2011....yksi, toinen lapsi Pikkuperho..28.........2.IVF.........21.1.2011.....yksi, esikoinen...

Yhteistyössä