Hakutulokset

  1. S

    oletko vaunuaddikti?

    Kuinka monet vaunut tai rattaat teidän taloudestanne löytyy? Must tuntuu että mä oon outo ku meillä on Timmyt ja Solanot, eli kahdet. Just möin mökkiyhdistelmät pois. Ja silti sitä katsoo jos löytyi jotkut ihanat vielä ja ...ihan tyhmää tämmönen. No pistäkäähän jotain ni lasken sit keskiarvon et...
  2. S

    kadotetut sukulaiset

    Tietääkö kukaan mitä kautta voi yrittää selvittää sukulaisuutta ja mahdollisia sellaisia? Adoptiosta siis kyse. ei ole muuta tietoa kun synnyinpaikka ja entinen sukunimi. Etsin siis verisukulaisiani.
  3. S

    vertaistukea

    Hei, olen etsinyt vertaistukea adoptioasiassa. eli olen itse adoptoitu 2v:na ja olen kokenut, ettei minulle ole annettu oikeutta eikä mahdollisuutta selvittää syntyperääni ja biologisia sukulaisiani. Olen rakastavassa kodissa kasvanut, mutta paljon on asiaoita jotka ahdistaa ja näin aikuisiäsä...
  4. S

    ihanaiset naiset

    Tää on mun iltani ja mun televisio iltani. Nyt se alkaa ja kaikille toivottelen hyvää illanjatkoa ja öitä. Pakkaa läppärin ja ottaa hyvän asennon sohvalla ja nautiskelee "täydellisitä naisista" (ja toivoo salaa olevansa sellainen) :D
  5. S

    elämän kulku on liian nopeaa

    Mun esikko lähtee syksyllä eskariin. Mua jännittää enemmän ku sitä ja onhan se äidillekin iso paikka. eniten jännitän sen ruokailuja ku kyseessä on moniallergikko ja nirsotapaus. No oppiihan se siellä tavoille, mutta kuitenki. Tänään olis ollu seurakunnan kerhon kevätjuhla, mutta tyttö oli...
  6. S

    hinkuttaminen

    Onko tää joku vaihe vai hinkuttaako tyttö nyt omaksi ilokseen alapäätään? Olen pistänyt merkille, että tyttö hakeutuu istumaan aina sellaiseen kohtaan että nojaa viistosti alapäällään ja keinuu vaivihkaa siinä edestakas. Joskus se laittaa jalat niin että pääsee hinkuttamaan. tyttö on nyt 5v...
  7. S

    2v pojan huomio rakennustyömaasta.

    Mä repesin ihan täysin, kun mun kaksi vuotias poika katsoi keittiön ikkunasta ulos, jossa on kaivettu maata ja siellä oli talon seinässä uretaanivaahtoa (eriste) siis vaaleanpunaista. Poika sanoi, mitä toi on hei? ja hetken kuluttua hän itse oli päätellyt (ilmeisesti värin perusteella) POSSUN...
  8. S

    Mä en jaksa enää...

    Tää tuska ei hellitä koskaan. Meidän 5vee tyttö on aivan kamala ja kohta mä huomaan että siihen en tehoa mikään kuu kuin...Vittu oikeesti mä olen oikeudenmukainen kasvattaja ja laitan rajat lapsille, mutta nyt tää menee liian pitkälle. Mitään mitä mä pyydän ei tapahdu kuin väkisin, ruoka on...
  9. S

    taju kankaalla

    Siis tää on ihan mahdotonta. Mulla maa keinuu kaikenaikaa ja kun nousen ylös, tuntuu että maa katoaa ja silmissä sumenee. Miten mä selviin noiden kahden kaa ku isä on työmatkalla. Plussaa odottelen mutta oireet ovat jo asian tehnyt selväksi, ihanaa, mutta inhoa. Kaikki menee ihan päin mäntyä ja...
  10. S

    suhde koetuksella...taasko annan periksi

    Enää en voi kun itkeä. Olemme mieheni kanssa olleet samaa mieltä kun lapsia hankittiin, että tekisimme kaikkemme jotta voisin hoitaa heitä kotona mahdollisimman pitkään. Hoitovapaani loppuu elokuussa ja poika on niin allerginen ja astmaatikko, että pelottaa laittaa se muille hoitoon...

Yhteistyössä