Hakutulokset

  1. M

    Onko ketään yli 1v,eikä kiinteät maistu? Milloin syö itse lusikalla?

    Meillä oli myös ongelmia tuossa yhden vuoden molemmin puolin syömisessä. Mikään ei kelvannut, puurot söi hyvin (lusikalla syöttäen), mutta päivällä syöminen rajottui leipään ja kurkkuun :p Sitten tuossa pari viikkoa sitten yhtäkkiä alkoi syömään omalla lusikallaan ja sormilla. Nyt meillä...
  2. M

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Täälläkin np-ultrasta kotiuduttu. Kaikki oli pikkuisella hyvin :heart: Ei silmin nähden mitään normaalista poikkeavaa. Siellä se pikkuihminen heilui kuin heinämies ja vilkutteli meille aina välillä :) Laskettu aika aikaistui taas, nyt mennään siis sellaisella päivämäärällä kuin 16.10. Sanoin...
  3. M

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Huomenna np-ultra :D Kivaa! Aamu kahdeksalta on aika, saa nähä miten tuon esikon saa hereille, kun normaalisti herää päivittäin klo 8-8.30 ja jos aikaisemmin joutuu herättelemään, niin on ihan jumissa :laugh: Istuu vaan ja ihmettelee, että miksi herätitte :D Pitäs tästä lähteä ulkoilemaan...
  4. M

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Mulla on ollu 2 päivää hyvä olo, sormet ristissä että jatkuu näin. Nyt kun sain sanottua, se varmaankin iskee päälle samantien :$ No ei saa manata.. Sokerirasituksesta olitte puhuneet. Mulla todettiin ekassa raskaudessa raskausdiabetes, jota alkuvaiheessa koitettiin hillitä guaremilla, mutta...
  5. M

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Täällä taas. Ompas pitkä aika siitä kun olen viimeksi kirjoittanut. Olo on ollut aivan kaamea :ashamed: Tytöstä ei ollut kyllä tämmösestä olosta tietoakaan, joku kaverini arvailikin, että taitaa poika olla tulossa ;) Nyt on muutaman päivän ollut jo ihan hyvä olo, eikä ole tarvinnut halata...
  6. M

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Kirjotellaas tännekkin jotain. Aina kun olen saanut luettua teidän kuulumiset on esikoinen sitä mieltä, että nyt ei jaksa enää yksin leikiä :D Mutta nyt jo nukkuu, eli kerkeän kirjoittamaan :) Juomattomuudesta Mun oli pakko kertoa parille työkaverille, joiden kanssa ollaan huomenna...
  7. M

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Eilen näytti testi positiivista :D ja la on 22.10. tienoilla. Toinen lapsi, tyttö syntyi 03/08. Synnärinä LKS. Viikkoja on nyt kai 5+4 (äkkiä tuo viikkojen laskukin unohtuu :))

Yhteistyössä