Hakutulokset

1. J

Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

Kommentseja muutamaan juttuun. Peloista: Kyllä mulla ainakin pelottaa tietynlainen vapauden menetys. Kun läheltä seuraa siskojen ja ystävien elämää lapsen tai lapsien kanssa, sitä huomaa kuinka vapaa itse on vielä tekemään melkeen just sitä mikä itteä huvittaa. Ei tartte valvoa öitä tai...
  2. J

Tänne ei kuulu sen kummempaa. Töissä olin nyt neljä päivää, siivosin vuokrafirman kautta ja täytyy nostaa hattua kaikille heille, jotka siivoavat päivästä toiseen kokopäiväisesti!! Mulla on jalat ja selkä ihan kipeinä, jalkoja särkee ja ovat lähes tunnottomat kun on päivät pitäny olla jalkojen...
  3. J

Metsätähtöselle lähti yksäriä, kun en oo varma saako tänne linkittää noita kauppojen nettisivuja? Koira asioista.. Itse oon ennen hypänny portugeesit vaihtoehtona yli sen takia, että olen nähnyt kuvia niistä pelkästään näyttelykarvalla, ja oon karsastanu sitä tosi paljon! Jostain syystä eräs...
  4. J

Metsätähtönen, portugalinvesikoiraan päädyin! Olen käynyt niitä nyt livenä katsomassa ja sydämeni on viety! :heart: Nyt kun vielä saisi päätettyä, että mistä sen pennun joskus haluaa ottaa. Paras varmaan ottaa tästä läheltä, kun tässä on ainaki 3 kasvattajaa, olis sitten apu aina lähellä...
  5. J

Heippa pitkästä aikaa! Olen käynyt lukemassa juttujanne, mutten ole jaksanut kommentoida. Jotenkin menee ylä- ja alamäkeä tämä kuumeilu, nyt on vähän helpottanut sen ansiosta, että päätin vihdoin millaisen koiran haluan. Jotenki helpottanu, kun saa keskittää ajatukset ihan muuhun tietoisesti...
  6. J

Mulle soitti eilen tämän lehden myyjä ja alotti puhelun pirteästi :" Oletteko onnellinen odottaja vai joko teillä on pienokainen sylissänne?" Meinasin haistattaa pitkät, mutta onneksi tajusin vastata suht normaalisti :saint: Ei oo mahassa eikä sylissä vauvaa, ei.
  7. J

toimiiko jippii muilla?

ei oo toiminu eilenkään ja odottelen myös huutiksesta postia.... :kieh:
  8. J

hansumh Opiskelujen alkaessa vauvakuume väheni, koska oli niin paljon muuta ajateltavaa. Mutta nyt kuume on taas nostellu päätään... Yks koulukaveri on jo raskaana, vaikka ekaa vuotta vasta opiskellaankin. Että eihän se koulu este ole, jos niin päättää. Mut on kyllä ihana opiskella omaa alaa...
  9. J

Täällä kans yksi kuumeileva, tavoitteena valmistua sosionomiksi v.2011. Lapsia ei ennestään ole, ja miehen mielestä pitää valmistua koulusta ennen lapsia ;) Itse olisin valmis vaikka heti äidiksi, koska kouluhommat saa aina järjestettyä (näin kuvittelen...) Mutta ei varmaan auta muu kuin...

Yhteistyössä