Hakutulokset

1. P

Myydään Nutramigenia

Nutramigen-korviketta olisi myytävänä 7 purkkia hintaan 7,5 ?/prk. Ostaja maksaa postikulut. Myös nouto/toimitus mahdollista, tuote Turun seudulla. Tiedustelut yv:nä.
  2. P

Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

Heips! Täällä olisi yksi "pallomaha" lisää Turun suunnalta. Laskettu aika meillä on 14.10. Jos huolitte kerhoon, niin voisi kirjoitella lisää. Peppiäinen 21+6
  3. P

+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

Tao suuren suuret pahoittelut :'(
  4. P

+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

Kiitos uudesta ketjusta! Tämä on hyvä juttu :) Kovasti on taas tekstiä tullut. Tervetuloa uusille! Pantalaimon: Me oltiin viime sunnuntaina Ruissalossa ihailemassa sinivuokkoja. Oli eväät mukana ja oikein mukava kävelyretki. Suosittelen B) Bartsu: Ite oon kans haaveillu kotidopplerista...
  5. P

+++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

Paljon on taas tullut tekstiä, mielenkiinnolla olen kaikki lukenut, mutta oma kommentointi näyttää jäävän melko vähälle :ashamed: Onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista siellä käyneille ja Jozefinalle puhtaasta lapsivesinäytteestä! Päänsärystä: mulla oli aivan järkyttävä päänsärky nelisen...
  6. P

Pantsulle myös onnittelut ultrakuulumisista! Olen raskauden myötä ihmetellyt, kun en enää liikutu ihan niin herkästi kuin ennen raskautta. Vaikka yleensä käy päinvastoin :o Esimerkiksi juuri varhaisultrassa keskityimme niin kovasti bongaamaan sykkeen, että pieni liikutus tuli vasta kotona...
  7. P

helou helou pitkästä aikaa, töissä ollut hässäkkää, joten olen käynyt vain pikaisesti lukemassa teidän kuulumisia. Paljon on näköjään tapahtunut, enkä ala kommentoimaan kaikkia, mutta tosi kivaa, että meitä on jo näin monta. Onnittelut ja tervetulotoivotukset uusille sekä tsempitykset kaikille...
  8. P

Viikonlopun alkuja täältäkin! Aika hiljaa taustalla olen lueskellut, koko viikon olen ollut sairaslomalla flunssan takia. Tänään sain antibioottireseptin, mutta en vielä hakenut lääkkeitä, kun haluaisin selviytyä ilman. Olo alkaa jo hiljalleen helpottamaan. Onko muilta mitattu hemoglobiinia...
  9. P

Alkion pituus varhaisultrassa?

rv 7+0, pää-perämitta 9,5 mm
  10. P

Heips! Onpas tänne tullut tekstiä!!Olen satunnaisesti käynyt lueskelemassa kuulumisia, mutta en ole ehtinyt kirjoittelemaan. Tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille :wave: ja tsempitykset kaikille tasapuolisesti. Meillä onkin Angela77:n kanssa samana päivänä np-ultra, mulle ei oo...
  11. P

Helou!:wave: Nyt ehkä uskaltaudun ilmottautua tänne, kun aamulla nähtiin varhaisultrassa pikkuisen syke. Meillä taustalla PCO ja monen monta ovulaation induktiota (10/07 lähtien) clomeilla ja puregonilla. Näillä ei saatu mitään tapahtumaan. Tammikuussa piikityslääkkeeksi vaihtui Menopur ja...

Yhteistyössä