Hakutulokset

  1. N

    3-vuotiaan mielikuvitusystävä

    Meillä on kolme-vuotias perheen tällä hetkellä ainoa lapsi. Hänellä on hyvin ihana mielikuvitus ystävä kaverinaan. Kaverin kanssa hän käsittelee omia pelkotilojaan sekä toisinaan myös tappelee hänen kanssaan, mutta pääsääntöisesti leikkii kaikkia kivoja leikkejä. Esim. tämä mielikuvitus ystävä...
  2. N

    Inssin jälkeinen kipu?

    Minulle tehtiin tänään ensimmäinen inssi. Käytin lääkkeenä ensin 5 pvää klomeja ja sit pari päivää sitten pistettiin se "irrotuspiikki". Tänään tehtiin inssi, kolmen tunnin kuluttua operaatiosta minulle alkoi aikas kovat alavatsakivut. Kävelykin on sellaista kuin loppuraskaudessa - etukenossa...
  3. N

    Seinäjoki lapsettomuushoidot

    Onko joku käynyt Seinäjoen keskussairaalassa hoidoissa? Nyt kun on kaikki alustavat tutkimukset on tehty - minulle sanottiin että saan alkaa syömään heti seuraavalla kierrolla klomeja. Mistään ruuhkista tms. ei mainittu sanallakaan. Soitin keskussairaalaan kysyäkseni vaikuttaako angiinaan...
  4. N

    Lastenahkio

    Talvi tekee tuloaan ja olemme miettineet pikkuisemme 4,5 kk:ta kanssa hiihtämistä. Kaipaisimme kokemuksia ahkioista.. Mistä olette hankkineet? Tavallinen ahkio vai lasten ahkio? Yms. kaikkea tietoa kaipailisin. =)
  5. N

    Mammavaateliikkeitä Jyväskylässä?

    Heippa! Olisin tänään poikkeamassa Jyväskylässä ja voisin vähän katsastaa Jyväskylän tarjontaa. Missä olisi hyviä äitiysvaatteita myynnissä? Oon asunut joskus siellä, mutta en mamma-aikana, joten menee aivan hakuammunnaksi, jos lähden siellä kiertelemään ja ettimään... Kiitti jo etukäteen! =)...

Yhteistyössä