Hakutulokset

  1. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Heippa kaikki! Olen ihan älyttömän huono kirjoittelemaan, vaikka käyn täällä päivittäin lukemassa kuulumiset ja saanut sitä kautta vertaistukea raskauteen. Meille lupailtiin vahvasta poikaolosta huolimatta toista tyttöä. Olen ollut nyt 33 rv:ltä sairaslomalla kohdunkaulan pehmenemisen...
  2. V

    Kempeleen/Oulun äideistä ja lapsista uusia ystäviä?

    Hei! Täällä olisi yksi 30 v. kempeleläinen äiti äitikavereita vailla. Lisäksi 08 syntynyt tyttäreni kaipailisi samanikäistä seuraa. Meille syntyy toinen lapsi helmikuussa, joten kotosalla ollaan. Vieläkö ketjun aloittajalla ja ketjuun vastanneilla on mahdollisuus ottaa porukkaan mukaan :)...
  3. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Moi kaikki! Oon tosi huono kirjottelemaan, mutta käyn kyllä päivittäin lukemassa teidän jutut :) Nyt oli pakko tulla kertomaan, että kävin tänään nt-ultrassa ja kaikki oli erittäin hyvin. Ihan itku tuli siinä tilanteessa...:'( On se vaan jotain niin uskomatonta. Ei muutako jatketaan...
  4. V

    Oulunseudun odottajat 2012

    Heippa kaikki! Nyt on iskeny kauhia pahoinvointi päälle. Heti jos on pikkisenki pitempi tauko syömisessä niin saa kaulailla pönttöä. Oon loman jälkeen palaamassa töihin ja vähän jo hirvittää miten siellä... Ootteko muut hakenu saikkua pahoinvoinnin vuoksi? Käytiin eka kohalla...
  5. V

    Oulunseudun odottajat 2012

    Hei kaikki! Ilmoittaudun mukaan :) Mukava kun on Oulunseudulle oma porukka! Meille on tulossa toinen lapsi. Ensimmäinen täyttää jo 4, joten tuntuu että viime kerrasta on mahottoman pitkä aika! Ensimmäistä neuvola-aikaa joutuu oottelemaan heinäkuun loppuun. Monenlaista oloa on jo tähän...
  6. V

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Moi! Täällä ilmoittautuu uusi odottaja listoille :) Elikkä Veepukka la 17.2./ 2. lapsi / OYS Monenlaista oiretta on jo ehtinyt ilmaantua. Malttamattomana odottelen neuvolaa, johon on vielä kuukausi aikaa. Tällä hetkellä mennään vissiin viikolla 6+0. V
  7. V

    Nukahtamismusiikki. Onko kukaan kokeillut?

    Meillä 1,5 vuotiaan kanssa nukkumisongelmia. Nukahtaa kyllä omaan sänkyyn suht. nopeaa, mutta herää 15min- puolen tunnin päästä, eikä meinaa enää päästä takaisin uneen vaikka vieressä istuisi kuinka kauan. Jos nukahtaakin, herää taas vartin päästä jne. Useimmiten tuleekin meidän väliin nukkumaan...
  8. V

    Oulun eteläpuolelta kavereita?

    1,5 vuotias ainokainen kaipaisi kavereita Oulun eteläosassa. Äiti on hoitovapaalla oleva 27v. opiskelija, eikä lähistöllä ole tuttuja lapsiperheita joista saisi lapselle leikkikaveria eikä kahvittelukaveria äidille. Jos siis löytyisi uusia kavereita molemmille, olisi mukava :) Laittakaa...
  9. V

    Löytynyt REIMATEC-hanska, Oulu

    Siis hanska löytyi pe-la välisenä yönä!
  10. V

    Löytynyt REIMATEC-hanska, Oulu

    Oulun keskustasta poimin mukaani vaaleanpunaisen Reima-minitec hanskan la-su välisenä yönä. Laitahhan yv:tä jos tunnistat omasi!!!!! Sana kiertämään!!

Yhteistyössä