Hakutulokset

  1. A

    Pottatreenit

    Heipä hei! Enpä oo päässy käymään täällä sit aikoihin... :( Sinulle joka kyselit et onko supistajaa käytössä ni vastaus on että ei oo. Nyt oon harkinnu et jos ostais ku se on välillä innokas menemään pöntölle mut jännittää kun toisen joutuu pitämää kiinni. Mut en tiiä oikein... Nyt tulee kesä...
  2. A

    Pottatreenit

    Nyt sitte asia on niin.... :( ...että, poika ei suostu menemään potalle vaikka kävi yhteensoittoon melkein kuukauden joka päivä aamusta iltaan. Kuinka kauan STOPpia kestää ja miksi?Rasittavaa! Mitä kannattaa nyt tehä? Vai annanko asian olla samassa jamassa? Kommenttia, kiitos! :attn:
  3. A

    Pottatreenit

    Tiedän et se on ihan henk kohtanen juttu et millon oppii kuivaksi. Ukko on välillä toitottanu sitä mulle et ku en tee asian eteen mitään. Mut kun ei tuota tulosta ni sitä turhautuu niin totaalisesti. Täs yks päivä otettiin vaippa pois.. ihmeissään oli kun ei ollu vaippaa. Sit käytin tosi...
  4. A

    Pottatreenit

    Oon päättäny et nyt tytön kohalla alotan heti ku vain on mahollista! Eipä tarvi vaihella vaippoja joa se vaan on minusta kiinni. =)
  5. A

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Juu! :wave: Löytyy.. Keski-Pohjanmaalta. Ite oon 22v ja lapset poika 2v3kk sekä tyttö 5kk. =) Semmosta!
  6. A

    Pottatreenit

    Miten saan poikani oppimaan potalle? Käytän sitä aamulla het kun herätään potalla,ennen päiväunia ja niiden jälkeen. Sit kerran tai kaks iltapäivällä.Sit ennen ku mennään nukkumaan käydään vielä kerran. Eli harrastetaan olan takaa kuitenkin. Mut kuinka paljon sitä pitää käyttää et alkaa oppimaan...

Yhteistyössä