Hakutulokset

  1. A

    pari raskasta päivää takana.

    Poika pääsi kotiin. Ulkokehräksen murtuma luki papereissa että on. 6 viikkoa vähintään on kipsi jalassa ja tiedä sitten tuleeko siitä tervettä jalkaa?
  2. A

    TYLSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

    mä oon niin väsy et väkisin oon hereillä :ashamed:
  3. A

    Siis voiko olla näin?

    Yritin etsiä tuota lainattu sun tekstistä kortikoidihoito? Minuakin pelottaisi tuo asia ja en toivoisi kellekkään tuommoista pelkoa. Voimia sulle ja perheellenne. SawIlle!
  4. A

    Aattelin aloittaa anoppikoulun

    No jos mäkin:)
  5. A

    Ketä paikalla?

    :wave:
  6. A

    Siis voiko olla näin?

    No mäkin aivan väsynyt olen tuon sairaalassa vietetystä ajasta mutta onneksi saa huomenna mennä hakemaan esikoisen kotiin.
  7. A

    Siis voiko olla näin?

    Että tämä palsta hiljenee viikonloppunakin ennen kahtatoista.?
  8. A

    Mä en vaan hyväksy eräiden tuttujen vauvaa

    Näin jos se on vain tuttavien lapsesta? Tuttava yleensä on mun mielestä semmoinen joka ei ole mitenkään läheinen?
  9. A

    pari raskasta päivää takana.

    Mun isä oli aluksi tuolla päivystyksessä ja sanoi että on murtunut ja joku pala on irti ja leikkauksessa vasta tiedetään miten korjataan. Aluksi vissiin koitettiin että saataisko käsin laitettua muttei ollut niin helposti korjattavissa.
  10. A

    pari raskasta päivää takana.

    Mä ajattelin että pyydän kopiot noista papereista.
  11. A

    pari raskasta päivää takana.

    Toivottavasti poika tajuaa tämän. On kovin liikkuvainen kaveri. Oli siis töihin menossa vaikka jalka oli tuossa kunnossa.
  12. A

    pari raskasta päivää takana.

    Sinne laitettiin 3 ruuvia ja joku levy? silleen hoitajat kertoi mulle. Eli aika pahasti kai on mennyt. Tänään ei vielä ollu ees kipsannut kun turvotusten takia vaan huomenna sen tekee. Pyörätuolilla kulkenut tän päivän. Leikkaushaavakin alkanut illalla vuotamaan.
  13. A

    pari raskasta päivää takana.

    En tiedä miten kuntoutuu. kun sinne on 3 " ruuvia" Ja joku levy laitettu ja niitä ei kuulemma oteta pois jos ei ne ala vaivaamaan. Joutui joo kun tuli sitten niitä kiireellisimpiä siihen.
  14. A

    pari raskasta päivää takana.

    Oli katsomassa jääkiekkopeliä ja siellä portaissa loukkasi. 17 vuotias on.
  15. A

    Sokaistuin, enkä osaa valita. Auttakaas

    En koko ketjua lukenut mutta annoin isovanhempien ja kummien itse valita kuvan minkä haluaa?
  16. A

    pari raskasta päivää takana.

    Sairaalassa vietetty. Esikoisen nilkka meni aika pahasti. Leikattiin viime yönä. Ollaan oltu pikkusisaruksen kanssa siellä päivät. Huomenna pitäisi päästä pois kotiin. Tosi uuvuttavaa oli se odottelu ja kamalaa pojalle kun ei saanut syödä ei juoda mitään. Ja yli 12 tuntia joutu...
  17. A

    en sano ku voi v***u, ensin bannataan ja sitten poistetaan banni??

    No mitä ilmeisemmin tämä joka bannasi tänään on toiminut väärin perustein, liian hepposin perustein antanut bannia, ym. vastaavaa jonka vuoksi siivosi nyt sotkun.
  18. A

    Jiihaa me päästään tänne takas

    Oikein. :attn: :D
  19. A

    Kenelläkään pesukonetta jossa time manager?

    On hyvä ja hyvä kone kaikin puolin ollut.

Yhteistyössä