Hakutulokset

  1. N

    Mites tää nyt sit menee? (Lähete yksityiselle)

    Tarttis jossain välissä alkaa roudaan vanhempaa likkaa yksityiselle korvalääkärille tarkistukseen, ku ei meidän lastenlääkäri osannu sanoo tarkistuksessa juuta ei jaata. Minähän en itte lähde ajaan tota matkaa muksujen kans, vaikka matkaa ei kyllä tuu, ku 50km siivu, mutta parin viikon päästä on...
  2. N

    Miten todennäköistä, että raskaus herkistää allergiaoireet?

    Koirasta ollaan haaveiltu ja nyt meille tuli eilen koira kokeeksi, mutta meikäläisellä nenä on ku peruna ja silmät tuhannen turvoksissa. Allergia todettu joskus pienenä, eikä oo mitenkää oireillu, vaikka ollu koirien kans samassa tilassa hetkittäin.
  3. N

    Apuja kaivataan (lahja 7v. täyttävälle pojalle)

    No, tietysti naapurit kutsui meidän tytöt synttäreille, mutta mulle tuottaa aina ongelmia ostaa toisten lapsille lahjoja, varsinki vähä vanhemmille, ku kuitenki noilla naapurin lapsillaki on jo kaikkee vaikka muille jakaa :D Viime vuonna likat vei sille jonku Lego-hässäkän, onko...
  4. N

    Onko sopiva lahja (kummilapselle)?

    Poika siis kyseessä ja aattelin, et muistetaan astioilla ja Aku Ankka -kirjalla. Ollaan kerätty pojalle astioita tulevaisuutta varten ja niitä aateltiin nytki laittaa lahjaan ja sit joku vähä isompi Aku -sarjakuvakirja, ku niistä kuulemma tykkää. Pojalle tulee ikää 11v. Niin ja ostettiin kyllä...
  5. N

    Käväsin tossa vähä vaatekaupassa

    Tuli ostettua omalle ja siskon vauvalle vähä vaatteita 4 puolipotkarit, yhdet potkarit, pitkähihainen body ja lyhythihainen body :D
  6. N

    Ukko oli eilen kattellu naisten taitoja korjata taloa:)

    Olivat laittanu uutta ulkolaudotusta lastulevystä :laugh:
  7. N

    Ukko meni yöks muksujen kans telttaan:)

    Likat siellä jo vetelee sikeitä ja täällä on ihan pirun hiljasta :/ Millähän sitä saa itte nukuttua, ku ei oo ukkookaa vieres :/
  8. N

    Mitähän sitä viä vois ukolla tänään teettää?

    Tuli yöllä saunaillasta hieman huonohkossa kunnossa kotio, enkä mä voinu rakastani oman onnensa nojaan jättää, joten tänään on sitte kyllä kuullu oikein urakalla ja saanu tehdä melkein kaikkee mahdollista, nyt on hakemas mulle kebabia :p
  9. N

    Huomenna mansikkamaalle:)

    Mites muut? Käyttekö itte noukkimassa, vai ostatteko noukittuna? Ja muksutki on ihan innoissaan :D
  10. N

    Kas, kummaa, sain taas "hoitolapsen" itkeen!

    Pidin puhuttelua toisten kiusaamisesta, ku ei kerta kaikkiaan jaksa koko p*rkeleen päivää kattella ja kuunnella toisten kiusaamista, eikä mikää muu tunnu tehoovan :/
  11. N

    Ilkee täti

    Minä :p Eilen oli "hoidossa" kolme poikaa 7-10-vuotiaita ja minä en antanu pelata pleikkarilla tai tietokoneella, saatikka surffailla netissä. Yks pojista kävi jalisharkoissa ja sit meillä viä ukko pelaili pihassa poikien kans melkein pari tuntia, mutta kas kummaa vanhimmalla ei oikeen ollu...
  12. N

    Terkkuja neuvolasta:)

    Kaikki OK. Paino kas kummaa taas vaihteeks laskenu, mutta niinhän mulla molemmista aiemminki ja verenpaineet on aika olemattomat :whistle:
  13. N

    Kukkia sille, joka arvaa...

    mitä musiikkia meillä kuunnellaan juuri nyt koneelta :whistle: 1. vinkki: juuri nyt soi kappale Geronimo's Cadillac :xmas:
  14. N

    "Sori, mä en ollenkaa muistanu"

    Tuli äsken ukolta, joka oli eilen antanu likkojen syödä suklaata. Ei siinä muuten mitää, mutta vanhempi oksentaa taas :x
  15. N

    Tulis ny jo ukko kotio

    Mä haluan oikasta ruotoni tohon sohvalle lepäämään, mutta jonku pitää vahtia muksuja, ku ovat ulkona.
  16. N

    Mä en meinannu eilen uskoo silmiäni, enkä korviani

    Hain muksujen serkun eskarista, ku oli päällekkäisiä sattumia ukon siskolla eskarin kans. Mä olisin voinu ottaa sieltä mukaani vaikka kuinka monta lasta ja ihan ketä tahansa lto ei kiinnittäny mitää huomioo koko tapahtumaan, vaikka sanoin, kenet oon hakemas, käänsi vaan selkänsä ja huikkas...
  17. N

    Tän päivän uutiset onki sit hyviä:)

    Eli siellä se pikkunen lillutteli vattassa ilman huolen häivää, jos vaikka sittekki saatais jouluksi vauva kotio :heart:
  18. N

    Huomenna pitäis sit mennä kuuleen "tuomio",

    miten meidän vauvan kans on käyny. Vähä jänskättää, mutta ei sit muuta, ku uutta putkeen, jos ei onnistunu.
  19. N

    Nyt ku saatiin noi jääkiekon mm-kisat päätökseen,

    niin eikö sieltä pidä kohta alkaa jalkapallon em-kisat :headwall: :headwall: :headwall:
  20. N

    Elämä jatkuu täälläki

    Vaikka nyt on aika vaikee hetki. Meille ei sitte ilmeisesti tuukkaa kolmatta lasta, ainakaa jouluksi :'( Torstaina pääsen kunnolla tutkimuksiin, joten sit selviää koko tilanne, siihen asti täytyy vaan mennä hetki hetkeltä eteenpäin.

Yhteistyössä