Hakutulokset

1. M

millaiset välit teillä sisaruksiinne?

Mulla yksi pikku-sisko ja oikein hyvät välit on !! Samassa kaupungissa asutaan ja joka viikko nähdään ( sama työpaikka ) ! Lapset näkee valitettavasti toisiaan harvemmin kuin ei oikein keritä näkemään iltaisin kun kummallakin on omat kiireensä perheen kanssa. Mutta :flower: siskolle jos sattuu...
  2. M

pinotaanko painoindeksit? =)

\ Täällä myös 25,5 !!! :wave:
  3. M

Oisko kellään tietoo

Käy kurkkaamassa osoitteesta www.perhekerho.net, sieltä löytyy vaikka mitä kivaa !
  4. M

* valitusta *

Minä tein juuri noin uuden vuoden tienoilla ja päivääkään en ole katunut, vaikka rankkaa on ollut ! Että tsemppiä sulle :flower:
  5. M

Tarvitseeko ystävän olla

Ei ainakaan mun mielestä ystävän tarvitse olla saman ikäinen, ennemmin sanan henkinen. Mulla ystäviä vähän yli parikymppisestä tonne vähän reiluun viiskymppiseen. Itse lähentelen neljääkymmentä !
  6. M

Kuka syö vielä pillereitä?

Ikää 38 vuotta ja syön Yasmin-nimisiä pillereitä. Olen kokeillut kaik mahdolliset muut ehkäisykeinot, kupari- sekä hormonikierukat, ehkäisykapselit ja kaikki mahdolliset eri pillerit. Kärsin aivan kamalan runsaista kuukautisista ja Yasmin-pillerit ovat tällä hetkellä ainoat jotka edes vähän...
  7. M

ihan liikaa karvoja!

Minä ostin pari viikkoa sitten sen braunin uuden epilaattorin. Nyt olen sitä kaksi kertaa kokeillut ja täytyy myöntää, että kipua ei juuri tunne... ihan vähän sellaista nipistelyä. Ja ei ainakaan vielä ole karvat kasvanut takaisin. Punostusta vähensi sellainen kylmägeeli-juttu joka mukana...
  8. M

Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

Itse 37 v ja yksi 5,5 vuotias poika :heart:

Yhteistyössä