Hakutulokset

  1. J

    Äitejä Lohjalta??

    Ollaan puolitoista vuotta asuttu Lohjalla ja äitikavereita vailla olen. Miksei myös vapaa-ajan kavereita, ilman lapsiakin.. Olen 26-vuotias äiti ja minulla on 1- ja 2-vuotiaat tytöt. Ajatuksena olis ehkä vielä yksi tehdä, mikäli saadaan.. Mutta ei ihan vielä tähän saumaan.. =) Kahviseura...
  2. J

    Muita joilla lapset -09 -10 ja -11??

    mulla tytöt -09 ja -10, ikäeroa 1v2pvä. Mutta tämä vuosi jäi väliin, Ei ihan vielä lisää.. =) Missä suunnilla asustelette?? t. JonnA
  3. J

    Lohjan alueen lomalaiset

    Mulla on kaksi tyttöä, 1- ja 2vuotiaat. Lenkki ja kahviseura kyllä kelpais. Asutaan Lohjan maksjoella. Jatketaanko jutustelua mailitse.. jonna.niittymaki@gmail.com t. Jonna
  4. J

    YSTÄVIÄ LOHJALTA..

    Muutimme loppuvuodesta Lohjalle. Mikäs täällä muuten on ollessa, mutta ystäviä ei ole lähimain. Olen 26-vuotias äiti. Minulla on kohta 10kk ikäinen tyttö ja odotan toista lasta syntyväksi heinäkuun alussa. Ikäeroa heille tulee vain vuosi, joten kyllähän ne päivät varmasti menee vauhdilla...
  5. J

    Ystäviä Espoosta?

    Olen 25-vuotias tuleva äiti Espoon kivenlahdesta. Esikoista odottelen tulevaksi kesäkuussa. Muuten on elämä kohdillaan, sopivasti työtä ja arkea, mutta äitiystävät ovat vähissä. Olisi mukava tutustua samassa elämänvaiheessa oleviin ihmisiin ja jakaa mielipiteitä vaikkapa kahvin merkeissä.. =)

Yhteistyössä